Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 116966

Stanje i perspektive srednjoškolskog vjeronauka u Republici Hrvatskoj


Pranjić, Marko
Stanje i perspektive srednjoškolskog vjeronauka u Republici Hrvatskoj // Kateheza, 15 (1993), 3; 169-221 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 116966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stanje i perspektive srednjoškolskog vjeronauka u Republici Hrvatskoj
(The state and perspectivs of religious instruction in croats secondary schools)

Autori
Pranjić, Marko

Izvornik
Kateheza (0351-9007) 15 (1993), 3; 169-221

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Srednjoškolski vjeronauk; Hrvatska; odgojni sustav; upitnik; vjeroučitelji; pomagala; nastavne metode; ocjenjivanje
(Religious instruction; secondary school; Croatia; system of education; religion teacher; questionary; means to help; methods of instruction; judgment)

Sažetak
Srednjoškolski vjeronauk u sklopu hrvatskoga odgojno-obrazovnog sustava, tj. ozbiljnije i sustavnije proučavanje elemenata-sastojnica tog novog školskog predmeta koje se u određenom povijesnom trenutku pokazuju relevantnima za dublje poznavanje i kvalitetnije promicanje novog školskog predmeta, utemeljeno na istraživanju što ga je autor proveo, glavna je autorova preokupacija u ovom znanstvenom istraživanju. Upitnik što ga je načinio istraživač sastoji se od trideset i jednog pitanja, o školi, vjeroučiteljima, vjeronauku kao predmetu, vjeroučenicima, pomagalima za izvođenje vjeronauka, oblicima rada, korištenju nastavnih metoda, predmetu vjeronaučnog ocjenjivanja, sudu o srednjoškolskim udžbenicima, odnosu roditelja prema vjeronauku, zaposlenosti učenika koji ne pohađaju vjeronauk, alternativi vjeronauku, razlozima zbog kojih se neki učenici nisu opredijelili za vjeronauk, te na koncu o drugim zapažanjima u svezi s vjeronaukom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marko Pranjić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pranjić, Marko
Stanje i perspektive srednjoškolskog vjeronauka u Republici Hrvatskoj // Kateheza, 15 (1993), 3; 169-221 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Pranjić, M. (1993) Stanje i perspektive srednjoškolskog vjeronauka u Republici Hrvatskoj. Kateheza, 15 (3), 169-221.
@article{article, author = {Pranji\'{c}, Marko}, year = {1993}, pages = {169-221}, keywords = {Srednjo\v{s}kolski vjeronauk, Hrvatska, odgojni sustav, upitnik, vjerou\v{c}itelji, pomagala, nastavne metode, ocjenjivanje}, journal = {Kateheza}, volume = {15}, number = {3}, issn = {0351-9007}, title = {Stanje i perspektive srednjo\v{s}kolskog vjeronauka u Republici Hrvatskoj}, keyword = {Srednjo\v{s}kolski vjeronauk, Hrvatska, odgojni sustav, upitnik, vjerou\v{c}itelji, pomagala, nastavne metode, ocjenjivanje} }
@article{article, author = {Pranji\'{c}, Marko}, year = {1993}, pages = {169-221}, keywords = {Religious instruction, secondary school, Croatia, system of education, religion teacher, questionary, means to help, methods of instruction, judgment}, journal = {Kateheza}, volume = {15}, number = {3}, issn = {0351-9007}, title = {The state and perspectivs of religious instruction in croats secondary schools}, keyword = {Religious instruction, secondary school, Croatia, system of education, religion teacher, questionary, means to help, methods of instruction, judgment} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font