Pregled bibliografske jedinice broj: 116966
Stanje i perspektive srednjoškolskog vjeronauka u Republici Hrvatskoj
Stanje i perspektive srednjoškolskog vjeronauka u Republici Hrvatskoj // Kateheza, 15 (1993), 3; 169-221 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 116966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stanje i perspektive srednjoškolskog vjeronauka u Republici Hrvatskoj
(The state and perspectivs of religious instruction in croats secondary schools)
Autori
Pranjić, Marko
Izvornik
Kateheza (0351-9007) 15
(1993), 3;
169-221
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Srednjoškolski vjeronauk; Hrvatska; odgojni sustav; upitnik; vjeroučitelji; pomagala; nastavne metode; ocjenjivanje
(Religious instruction; secondary school; Croatia; system of education; religion teacher; questionary; means to help; methods of instruction; judgment)
Sažetak
Srednjoškolski vjeronauk u sklopu hrvatskoga odgojno-obrazovnog sustava, tj. ozbiljnije i sustavnije proučavanje elemenata-sastojnica tog novog školskog predmeta koje se u određenom povijesnom trenutku pokazuju relevantnima za dublje poznavanje i kvalitetnije promicanje novog školskog predmeta, utemeljeno na istraživanju što ga je autor proveo, glavna je autorova preokupacija u ovom znanstvenom istraživanju. Upitnik što ga je načinio istraživač sastoji se od trideset i jednog pitanja, o školi, vjeroučiteljima, vjeronauku kao predmetu, vjeroučenicima, pomagalima za izvođenje vjeronauka, oblicima rada, korištenju nastavnih metoda, predmetu vjeronaučnog ocjenjivanja, sudu o srednjoškolskim udžbenicima, odnosu roditelja prema vjeronauku, zaposlenosti učenika koji ne pohađaju vjeronauk, alternativi vjeronauku, razlozima zbog kojih se neki učenici nisu opredijelili za vjeronauk, te na koncu o drugim zapažanjima u svezi s vjeronaukom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija