Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1169598

Studijski programi kao temelj stjecanja kompetencija za rad s učenicima s posebnim potrebama


Zrilić, Smiljana; Nenadić Bilan, Diana
Studijski programi kao temelj stjecanja kompetencija za rad s učenicima s posebnim potrebama // Učitelj – između tradicije i suvremenosti / The teacher: between tradition and modernity / Vrcić-Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines (ur.).
Gospić: Sveučilište u Zadru, 2021. str. 371-382 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1169598 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Studijski programi kao temelj stjecanja kompetencija za rad s učenicima s posebnim potrebama
(Study program as foundation for acquiring competence in working with pupils with special needs)

Autori
Zrilić, Smiljana ; Nenadić Bilan, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Učitelj – između tradicije i suvremenosti / The teacher: between tradition and modernity / Vrcić-Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines - Gospić : Sveučilište u Zadru, 2021, 371-382

ISBN
978-953-331-325-2

Skup
6. Dani Šime i Ante Starčevića: Učitelj - između tradicije i suvremenosti = The teacher between tradition and modernity

Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 24.05.2019. - 25.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
visokoškolski kurikulumi, ishodi učenja, učenici s posebnim potrebama, kompetencije učitelja
(higher school curricula, learning results, pupils with special needs, teachers’ competences)

Sažetak
Višeznačnost uloge učitelja u suvremenoj školi ogleda se u činjenici da se razvoj njegovih kompetencija sve više nadopunjuje ulogom suradnika, kreatora i moderatora socijalnih odnosa, ali i u organizaciji primjerenih oblika nastave koji će učenicima omogućiti ozračje međusobnog razumijevanja, socijalne osjetljivosti, ravnopravne interakcije i suradničkog učenja. U tom se smislu pristup u radu s učenicima s posebnim potrebama ne temelji samo na otvorenosti prema različitostima, nego i na njihovom priznavanju i prihvaćanju. Visokoškolski kurikulumi moraju biti usmjereni razvoju kompetencija za rad s učenicima s posebnim potrebama. Nameće se pitanje: Koliko učitelje tijekom studija pripremamo za rad s učenicima s posebnim potrebama? Jesu li spremni izraditi individualizirane, primjenjive programe, ili što je još važnije, jesu li socijalno kompetentni? Koliko je kvalitetna i učinkovita njihova suradnja i partnerstvo s roditeljima i stručnim suradnicima? Jesmo li ih osposobili za te nepredviđene situacije? Jesu li nove generacije učitelja spremne za sve različitosti koje obogaćuju našu školu? U radu će se dati pregled kolegija na svim učiteljskim studijima u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Smiljana Zrilić (autor)

Avatar Url Diana Nenadić-Bilan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zrilić, Smiljana; Nenadić Bilan, Diana
Studijski programi kao temelj stjecanja kompetencija za rad s učenicima s posebnim potrebama // Učitelj – između tradicije i suvremenosti / The teacher: between tradition and modernity / Vrcić-Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines (ur.).
Gospić: Sveučilište u Zadru, 2021. str. 371-382 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zrilić, S. & Nenadić Bilan, D. (2021) Studijski programi kao temelj stjecanja kompetencija za rad s učenicima s posebnim potrebama. U: Vrcić-Mataija, S. & Cvitković Kalanjoš, I. (ur.)Učitelj – između tradicije i suvremenosti / The teacher: between tradition and modernity.
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Smiljana and Nenadi\'{c} Bilan, Diana}, year = {2021}, pages = {371-382}, keywords = {visoko\v{s}kolski kurikulumi, ishodi u\v{c}enja, u\v{c}enici s posebnim potrebama, kompetencije u\v{c}itelja}, isbn = {978-953-331-325-2}, title = {Studijski programi kao temelj stjecanja kompetencija za rad s u\v{c}enicima s posebnim potrebama}, keyword = {visoko\v{s}kolski kurikulumi, ishodi u\v{c}enja, u\v{c}enici s posebnim potrebama, kompetencije u\v{c}itelja}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Smiljana and Nenadi\'{c} Bilan, Diana}, year = {2021}, pages = {371-382}, keywords = {higher school curricula, learning results, pupils with special needs, teachers’ competences}, isbn = {978-953-331-325-2}, title = {Study program as foundation for acquiring competence in working with pupils with special needs}, keyword = {higher school curricula, learning results, pupils with special needs, teachers’ competences}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font