Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1169584

Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja


Zrilić, Smiljana; Marin, Kristina
Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2019), 2; 389-412 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1169584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja
(Contemporary school competences – necessary practice from the teacher's perspective)

Autori
Zrilić, Smiljana ; Marin, Kristina

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 68 (2019), 2; 389-412

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
kompetencije učitelja u suvremenoj školi, suradnja s roditeljima, rad s djecom s posebnim potrebama
(teacher's competences in a contemporary school, cooperation with parents, work with children with special needs)

Sažetak
Kompetencije učitelja u suvremenoj školi znatno se razlikuju od onih koje su bile potrebne za tradicionalni načina poučavanja. Nekadašnji prijenos znanja bio je usmjeren na predavačku nastavu, gdje je učenik morao biti pasivni slušač. Danas su učiteljske kompetencije usmjerene na socijalni i emotivni razvoj učenika. U kontekstu različitosti koje obogaćuju našu školu, učitelj treba biti spreman na individualni pristup svakom učeniku, izradu posebnih i prilagođenih postupaka, suradnju i partnerstvo s roditeljima, timsko djelovanje. Učiteljska se kompetencija stječe putem studija i izgrađuje unutar iskustvenog profesionalnog polja. Njegovo daljnje cjeloživotno obrazovanje postalo je neizbježno. U radu je navedeno koje kompetencije treba imati učitelj u suvremenoj školi. Praktični dio rada obuhvaća istraživanje o razvijenosti kompetencija učitelja iz perspektive njih samih. Rezultati istraživanja pokazuju kako su učitelji kompetentni za rad u suvremenoj školi, ali isto tako je vidljivo da teže stalnom usavršavanju te cjeloživotnom obrazovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Smiljana Zrilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zrilić, Smiljana; Marin, Kristina
Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2019), 2; 389-412 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Zrilić, S. & Marin, K. (2019) Kompetencije u suvremenoj školi – potrebe prakse iz perspektive učitelja. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2), 389-412.
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Smiljana and Marin, Kristina}, year = {2019}, pages = {389-412}, keywords = {kompetencije u\v{c}itelja u suvremenoj \v{s}koli, suradnja s roditeljima, rad s djecom s posebnim potrebama}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {68}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Kompetencije u suvremenoj \v{s}koli – potrebe prakse iz perspektive u\v{c}itelja}, keyword = {kompetencije u\v{c}itelja u suvremenoj \v{s}koli, suradnja s roditeljima, rad s djecom s posebnim potrebama} }
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Smiljana and Marin, Kristina}, year = {2019}, pages = {389-412}, keywords = {teacher's competences in a contemporary school, cooperation with parents, work with children with special needs}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {68}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Contemporary school competences – necessary practice from the teacher's perspective}, keyword = {teacher's competences in a contemporary school, cooperation with parents, work with children with special needs} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font