Pregled bibliografske jedinice broj: 1169574
Percepcija uloge pomoćnika u nastavi
Percepcija uloge pomoćnika u nastavi // EDUvision 2019 »Modern Approaches to Teaching the Future Generations« / Jurjevčič, Stanislav (ur.).
Ljubljana: Orel, Mojca ; Jurčević, Stanislav, 2019. str. 84-94 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1169574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija uloge pomoćnika u nastavi
(Perceptions on the Role of the Teaching Assistants in the
Classroom)
Autori
Zrilić, Smiljana ; Nenadić Bilan, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
EDUvision 2019 »Modern Approaches to Teaching the Future Generations«
/ Jurjevčič, Stanislav - Ljubljana : Orel, Mojca ; Jurčević, Stanislav, 2019, 84-94
ISBN
978-961-94950-1-8
Skup
International Conference EDUvision (EDUvision 2019)
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 28.11.2019. - 30.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
djeca s teškoćama u razvoju ; inkluzija ; pomocnici u nastavi ; roditelji djece s posebnim potrebama.
(children with developmental difficulties ; inclusion ; parents of children with developmental difficulties ; teaching assistants.)
Sažetak
U radu se obrazlažu zakonske odrednice angažmana pomoćnika u nastavi te njihov doprinos inkluzivnom obrazovanju, a u funkciji optimalnog postignuća svakog učenika. Temeljna uloga pomoćnika u nastavi je pružiti neposrednu individualnu pomoć učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa. S obzirom da je u Republici Hrvatskoj projekt pomoćnika u nastavi započeo 2005. godine, potrebno je iznova promišljati i vrednovati njihovu ulogu i doprinos. Stoga se u radu podrobno analiziraju rezultati istraživanja percepcije rada pomoćnika u nastavi s dvojakog aspekta – samopercepcije pomoćnika u nastavi te percepcije roditelja i njihovog zadovoljstva radom pomoćnika u nastavi. Rezultati ukazuju na brojne dobrobiti, ali i manjkavosti u dosadašnjem angažmanu pomoćnika u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski