Pregled bibliografske jedinice broj: 1169506
Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama
Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, OSIJEK
CROSBI ID: 1169506 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika
u dostizanje
znanja na višim kognitivnim razinama
(TEACHERS REFLEXIVE LEARNING OF STUDENT INVOLVEMENT
IN HIGHER-ORDER
COGNITIVE KNOWLEDGE ACQUIREMENT)
Autori
Majstorović, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za biologiju
Mjesto
OSIJEK
Datum
29.10
Godina
2021
Stranica
87
Mentor
Irena Labak
Ključne riječi
stručno usavršavanje, refleksivno učenje, mišljenje višeg reda, aktivno učenje, inovativne nastavne strategije i metode
(professional development, reflective learning, higher order thinking, active learning, innovative teaching stategies and methods)
Sažetak
Stručno usavršavanje učitelja važan je dio odgojno-obrazovnog sustava. Učinkovitim stručnim usavršavanjem učitelji razvijaju i nadopunjavaju svoje znanje te pedagoške kompetencije uz suradnju sa stručnjacima u refleksivnim zajednicama učenja. Učitelji kontinuirano i kritički promišljaju o svojoj praksi. Kvaliteta nastave se procjenjuje na temelju onoga što se uči, kako se uči/poučava i vrednuje te kako motivacija, emocije, okruženje i stjecanje slike o sebi utječe na učinkovito učenje. Jedna od značajki kvalitetne nastave je uključivanje učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama. U ovom istraživanju analizirani su videozapisi pet nastavnih sati dvije učiteljice koje u osnovnoj školi predaju Biologiju i koje su uključene u program stručnog usavršavanja organiziranog s ciljem poboljšanja kvalitete nastave. Uočene su određene promjene u nastavnoj praksi tijekom stručnog usavršavanja obje učiteljice odnosno unapređenje u korištenju različitih nastavnih strategija i metoda koje vode do aktivnog kognitivnog uključivanja učenika u vlastiti proces učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2018-01-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (Bognar, Branko, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju
Profili:
Irena Labak
(mentor)