Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1169506

Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama


Majstorović, Vedrana
Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, OSIJEK


CROSBI ID: 1169506 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama
(TEACHERS REFLEXIVE LEARNING OF STUDENT INVOLVEMENT IN HIGHER-ORDER COGNITIVE KNOWLEDGE ACQUIREMENT)

Autori
Majstorović, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za biologiju

Mjesto
OSIJEK

Datum
29.10

Godina
2021

Stranica
87

Mentor
Irena Labak

Ključne riječi
stručno usavršavanje, refleksivno učenje, mišljenje višeg reda, aktivno učenje, inovativne nastavne strategije i metode
(professional development, reflective learning, higher order thinking, active learning, innovative teaching stategies and methods)

Sažetak
Stručno usavršavanje učitelja važan je dio odgojno-obrazovnog sustava. Učinkovitim stručnim usavršavanjem učitelji razvijaju i nadopunjavaju svoje znanje te pedagoške kompetencije uz suradnju sa stručnjacima u refleksivnim zajednicama učenja. Učitelji kontinuirano i kritički promišljaju o svojoj praksi. Kvaliteta nastave se procjenjuje na temelju onoga što se uči, kako se uči/poučava i vrednuje te kako motivacija, emocije, okruženje i stjecanje slike o sebi utječe na učinkovito učenje. Jedna od značajki kvalitetne nastave je uključivanje učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama. U ovom istraživanju analizirani su videozapisi pet nastavnih sati dvije učiteljice koje u osnovnoj školi predaju Biologiju i koje su uključene u program stručnog usavršavanja organiziranog s ciljem poboljšanja kvalitete nastave. Uočene su određene promjene u nastavnoj praksi tijekom stručnog usavršavanja obje učiteljice odnosno unapređenje u korištenju različitih nastavnih strategija i metoda koje vode do aktivnog kognitivnog uključivanja učenika u vlastiti proces učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2018-01-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (Bognar, Branko, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju

Profili:

Avatar Url Irena Labak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Majstorović, Vedrana
Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, OSIJEK
Majstorović, V. (2021) 'Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama', diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, OSIJEK.
@phdthesis{phdthesis, author = {Majstorovi\'{c}, Vedrana}, year = {2021}, pages = {87}, keywords = {stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, refleksivno u\v{c}enje, mi\v{s}ljenje vi\v{s}eg reda, aktivno u\v{c}enje, inovativne nastavne strategije i metode}, title = {Refleksivno u\v{c}enje u\v{c}itelja o uklju\v{c}ivanju u\v{c}enika u dostizanje znanja na vi\v{s}im kognitivnim razinama}, keyword = {stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, refleksivno u\v{c}enje, mi\v{s}ljenje vi\v{s}eg reda, aktivno u\v{c}enje, inovativne nastavne strategije i metode}, publisherplace = {OSIJEK} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Majstorovi\'{c}, Vedrana}, year = {2021}, pages = {87}, keywords = {professional development, reflective learning, higher order thinking, active learning, innovative teaching stategies and methods}, title = {TEACHERS REFLEXIVE LEARNING OF STUDENT INVOLVEMENT IN HIGHER-ORDER COGNITIVE KNOWLEDGE ACQUIREMENT}, keyword = {professional development, reflective learning, higher order thinking, active learning, innovative teaching stategies and methods}, publisherplace = {OSIJEK} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font