Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1169505

Praksa formativnog vrednovanja i promjene u praksi nastale tijekom refleksivnog učenja učitelja


Grgošević, Matija
Praksa formativnog vrednovanja i promjene u praksi nastale tijekom refleksivnog učenja učitelja, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, OSIJEK


CROSBI ID: 1169505 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Praksa formativnog vrednovanja i promjene u praksi nastale tijekom refleksivnog učenja učitelja
(THE PRACTICE OF FORMATIVE EVALUATION AND CHANGES IN PRACTICE THAT OCCUR DURING THE REFLECTIVE LEARNING OF TEACHERS)

Autori
Grgošević, Matija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za biologiju

Mjesto
OSIJEK

Datum
29.10

Godina
2021

Stranica
51

Mentor
Irena Labak

Ključne riječi
formativno vrednovanje, stručno usavršavanje, refleksivno učenje, vrednovanje za učenje, vrednovanje kao učenje
(formative assessment, professional development, reflective learning, assessment for learning, assessment as learning)

Sažetak
Brojne i kontinuirane promjene u odgojno- obrazovnom procesu zahtijevaju od učitelja adaptivnu ekspertizu zbog čega inicijalno obrazovanje postaje nedostatno. Stručno usavršavanje koje je dio profesionalnog razvoja sve više zauzima bitnu ulogu pri upotpunjavanju složenog kompetencijskog profila učenika. U ovom radu su se pratile promjene dvije učiteljice koje u osnovnoj školi predaju Biologiju u formativnom vrednovanju (pristupu vrednovanja za učenje i pristupu vrednovanja kao učenju) za vrijeme stručnog usavršavanja koje je osmišljeno i provedeno kao refleksivno učenje. Ono se sastojalo od (samo)analize video zapisa nastavnih sati i povratnim informacijama proizašlih iz njih. Za potrebe izrade diplomskog rada video zapisi sata analizirani su COPUS i OZON protokolom. Analizom svih sati utvrđeno je da je refleksivno učenje poboljšalo implementaciju formativnog vrednovanja učiteljica u nastavi pogotovo u dijelu pristupa vrednovanja za učenje. Metakognitivni aspekti vrednovanja koji bi odgovarali vrednovanju kao učenje djelomično su poboljšani što upućuje na činjenicu da postoji još prostora za daljnjim razvojem te da implementacija formativnog vrednovanja u nastavni sat ovisi o iskustvu rada na pojedinim nastavnim strategijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2018-01-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (Bognar, Branko, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju

Profili:

Avatar Url Irena Labak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grgošević, Matija
Praksa formativnog vrednovanja i promjene u praksi nastale tijekom refleksivnog učenja učitelja, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, OSIJEK
Grgošević, M. (2021) 'Praksa formativnog vrednovanja i promjene u praksi nastale tijekom refleksivnog učenja učitelja', diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, OSIJEK.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grgo\v{s}evi\'{c}, Matija}, year = {2021}, pages = {51}, keywords = {formativno vrednovanje, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, refleksivno u\v{c}enje, vrednovanje za u\v{c}enje, vrednovanje kao u\v{c}enje}, title = {Praksa formativnog vrednovanja i promjene u praksi nastale tijekom refleksivnog u\v{c}enja u\v{c}itelja}, keyword = {formativno vrednovanje, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, refleksivno u\v{c}enje, vrednovanje za u\v{c}enje, vrednovanje kao u\v{c}enje}, publisherplace = {OSIJEK} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grgo\v{s}evi\'{c}, Matija}, year = {2021}, pages = {51}, keywords = {formative assessment, professional development, reflective learning, assessment for learning, assessment as learning}, title = {THE PRACTICE OF FORMATIVE EVALUATION AND CHANGES IN PRACTICE THAT OCCUR DURING THE REFLECTIVE LEARNING OF TEACHERS}, keyword = {formative assessment, professional development, reflective learning, assessment for learning, assessment as learning}, publisherplace = {OSIJEK} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font