Pregled bibliografske jedinice broj: 1169414
Standardi i smjernice za osiguranje kvalitete u europskom prostoru visokog obrazovanja medicinskih sestara
Standardi i smjernice za osiguranje kvalitete u europskom prostoru visokog obrazovanja medicinskih sestara // Zbornik sažetaka. II. Simpozij s međunarodnim sudjelovanjem. Inovacije u radu medicinskih sestara/tehničara / Mandić, Sanda ; Puljić, Vedran (ur.).
Mostar: Organizacijski odbor Simpozija, 2014. str. 36-36 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1169414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Standardi i smjernice za osiguranje kvalitete u
europskom prostoru visokog obrazovanja medicinskih
sestara
(Standards and guidelines for quality assurance in
the European Higher Education Area for nurses)
Autori
Šarić, Matea ; Orlandini, Rahela ; Buljubašić, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka. II. Simpozij s međunarodnim sudjelovanjem. Inovacije u radu medicinskih sestara/tehničara
/ Mandić, Sanda ; Puljić, Vedran - Mostar : Organizacijski odbor Simpozija, 2014, 36-36
Skup
II. Simpozij s međunarodnim sudjelovanjem. Inovacije u radu medicinskih sestara/tehničara
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 08.05.2014. - 09.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
standardi, smjernice, kvaliteta, visoko obrazovanje, inovacije
(standards, guidelines, quality, higher education, innovation)
Sažetak
„Koncept kvaliteta visokog obrazovanja nije nov: on je oduvijek bio dio akademske tradicije. Vanjski svijet sada naglašava potrebu brige o kvalitetu . Kvaliteta je u vezi između visokog obrazovanja i društva koje se mijenja.“ Osiguranje kvalitete jedan je od ključnih principa Bolonjskog procesa koji se, osim samog osiguranja kvalitete, smatra i načinom poboljšanja kvalitete. Ministri iz 33 europske zemlje, inače potpisnici Bolonjske deklaracije, koji su odgovorni za visoko obrazovanje u Europi, sastali su se u Berlinu, 2003.godine, kako bi razmotrili postignuća te postavili nove ciljeve u sustavu visokog obrazovanja. Naglasak je stavljen na tri prioriteta: osiguranje kvalitete, dvociklični sistem, priznavanje diploma i vremena studiranja. Složili su se kako kvaliteta visokog obrazovanja predstavlja srž stvaranja Europskoga prostora visokog obrazovanja. Istaknuto je da je razvoj zajedničkih kriterija i metodologija osiguranja kvalitete od izuzetne važnosti. Na konferenciji u Bergenu, 2005. godine, usvojeni su „Standardi i smjernice za osiguravanje kvalitete u Europskom prostoru visokog obrazovanja“ (Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher EducationArea – ESG). Standardi i smjernice su napisane dovoljno općenito kako bi ga sve zemlje članice, potpisnice Bolonjske deklaracije, mogle primjenjivati na nacionalnoj razini, bez obzira na kulturno i povijesno nasljeđe, te ga koristiti za unapređenje osiguravanja kvalitete visokog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski