Pregled bibliografske jedinice broj: 116940
Andragogija između teorije i prakse
Andragogija između teorije i prakse // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 166-177 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 116940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Andragogija između teorije i prakse
(Andragogy between theory and practice)
Autori
Klapan, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002, 166-177
Skup
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse
Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.04.2002. - 19.04.2002
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
andragogija; andragoška teorija i praksa;
(andragogy; andragogical theory and practice)
Sažetak
Andragogija je prilično mlada znanost. Iako ima vrlo dugu i bogatu andragošku praksu kao teorija sustavno se počela razvijati tek u 19.st. Druga polovina 20. st. smatra se periodom njenog najplodnijeg i najintezivnijeg razvitka u kojem andragogija postaje relativno samostalna znanstvena disciplina. Povijesno gledajući, razvoj andragoške teorije i prakse tekao je različito i uvijek je bio u uskoj vezi sa društvenim, socijalnim, ekonomskim, političkim, i kulturnim uvjetima pojedinih zemalja.Upravo zbog toga javljaju se različite teorijske koncepcije andragogije, kako one tradicionalne, nastale u predindustrijskom razdoblju, tako i one, nastale razvojem industrije i kapitalizmom, te suvremene andragoške koncepcije nastale nakon II. svjetskog rata, a čije različite puteve možemo pratiti sve do danas. U razvijanju tih koncepcija andragogija se nužno mora povezati sa drugim znanostima kako bi ubrzala svoj razvoj i time osvijetlila puteve stjecanja svog identiteta i unutarnje koherentnosti kao znanost budućnosti i kao znanost za budućnost.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA