Pregled bibliografske jedinice broj: 1169399
Dokumentiranje i razvoj participativne prakse
Dokumentiranje i razvoj participativne prakse // Knjiga konferencije - Dokumentacija i dokumentiranje – od Reggio inspiracije do alata istraživanja i razvoja vlastite prakse / Slunjski, Edita (ur.).
Zagreb: Ennea, 2020. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1169399 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dokumentiranje i razvoj participativne prakse
(Documenting and developing participatory practice)
Autori
Slunjski, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Izvornik
Knjiga konferencije - Dokumentacija i dokumentiranje – od Reggio inspiracije do alata istraživanja i razvoja vlastite prakse
/ Slunjski, Edita - Zagreb : Ennea, 2020
ISBN
978-953-49304-0-3
Skup
Dokumentacija i dokumentiranje – od Reggio inspiracije do alata istraživanja i razvoja vlastite prakse
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.11.2020
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Dokumentiranjem participativna praksa, predškolski kurikilum
(Documenting, participatory practice, preschool curriculum)
Sažetak
Napuštanje zastarjelih shvaćanja odgojno-obrazovnog procesa i razvoj kvalitete odgojno-obrazovnog procesa vrtića rezultira praksom u kojoj dijete ima priliku biti stvarni sukreator odgojno-obrazovnog procesa, sukonstruktor kurikuluma i sustvaratelj participativne prakse. Riječ je o pedagogiji koja djecu prepoznaje kao "mislioce" a učenje definira kao "razvoj intersubjektivne razmjene". U tom kontekstu, djeca i odrasli sudjeluju u aktivnostima kolaborativnog učenja čime se uklanja dihotomija učenja pod nadzorom odraslih nasuprot učenju pod kontrolom djece. Naime, razvija se učenje u kojemu su djeca i odrasli partneri, a ne protivnici.
Izvorni jezik
Hrvatski