Pregled bibliografske jedinice broj: 1169370
Poduzetničke namjere, motivi i prepreke studenata u realizaciji poslovne ideje
Poduzetničke namjere, motivi i prepreke studenata u realizaciji poslovne ideje // OBRAZOVANJE ZA PODUZETNIŠTVO / EDUCATION FOR ENTREPRENEURSHIP VOL11 NR 2 (2021)
Zagreb, 2021. str. 67-81 doi:10.38190/ope.11.2.8 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1169370 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poduzetničke namjere, motivi i prepreke studenata u
realizaciji poslovne ideje
(ENTREPRENEURIAL INTENTIONS, MOTIVATIONS
AND STUDENTS OBSTACLE IN THE REALIZATION
OF A BUSINESS IDEA)
Autori
Sanja Bračun ; Dinko Horvat
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
OBRAZOVANJE ZA PODUZETNIŠTVO / EDUCATION FOR ENTREPRENEURSHIP VOL11 NR 2 (2021)
/ - Zagreb, 2021, 67-81
Skup
11. međunarodne konferencije o učenju za poduzetništvo 2021
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
poduzetništvo, poduzetnički motivi, poduzetničke prepreke, poduzetničke namjere
(entrepreneurship, entrepreneurial motives, entrepreneurial obstacles, entrepreneurial intentions)
Sažetak
Poduzetnički motivi i namjere pokretanja poduzetništva na visokim učilištima koja obrazuju mlade za buduća zanimanja unutar ICT-ja dio su relativno neistraženog područja, što stvara mogućnost unapređenja njihovih studijskih programa u cilju prilagođavanja aktualnim potrebama tržišta rada. Kritičko razmišljanje i učinkovito rješavanje poslovnih izazova tek su neki od ishoda učenja koji kroz poduzetničko obrazovanje dodatno potiču svijest o važnosti ne samo poduzetništva već i poduzetnih zaposlenika za daljnji razvoj ukupnog ICT sektora. Visoka su učilišta pri tome pozvana poticati njihov poduzetnički potencijal i namjere, pomažući im prepoznati motive za pokretanje poslovnog pothvata, razvijati postojeća i nova poduzetnička znanja, kao i stavove i vještine studenata uz koje će moći uspješnije preuzeti odgovornost za svoju budućnost. Ovaj članak predstavlja rezultate istraživanja u kojem su sudjelovali studenti završnih godina specijalističkih diplomskih studija na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu (TVZ). Cilj istraživanja je bio utvrditi postojanje poduzetničkih namjera, njihovih motiva i prepreka, te prepoznati na koji način njihovo okruženje utječe na odluku o pokretanju i samu realizaciju poduzetničke ideje. Poduzetnici u obitelji i među prijateljima studenata TVZ-a nisu rijetkost, stoga ne čudi da njihova iskustva pozitivno utječu na poduzetničke namjere i motive studenata, ali i na osviještenost postojanja prepreka i izazova koji ih kroz avanturu poduzetništva očekuju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti