Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1169314

Emocionalna ekspresivnost glasbe – percepcija študentov


Bačlija Sušić, Blaženka; Olčar, Diana
Emocionalna ekspresivnost glasbe – percepcija študentov // Pedagoška obzorja, 36 (2021), 3-4; 106-117 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1169314 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emocionalna ekspresivnost glasbe – percepcija študentov
(Emotional Expressivness of Music - Students' Perception)

Autori
Bačlija Sušić, Blaženka ; Olčar, Diana

Izvornik
Pedagoška obzorja (0353-1392) 36 (2021), 3-4; 106-117

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
izvođačka ekspresivnost ; emocionalna ekspresivnost ; glazbeno obrazovanje ; studenti glazbe ; zanesenost
(expressivity ; emotional expressiveness ; music education ; music students ; flow ; optimal experience ; enthusiasm)

Sažetak
Emocionalna ekspresivnost tijekom izvođenja glazbe je jedan od najvažnijih čimbenika koji utječe na kvalitetu i vrijednost glazbene izvedbe. Putem prilagođenog upitnika Lindström i sur. (2003) ispitana je koncepcija ekspresivnosti studenata glazbe, ekspresivnost u njihovoj svakodnevnoj praksi te povezanost ekspresivnog načina izvođenja sa zanesenošću (Csikszentmihalyi, 1975/2000). Rezultati istraživanja ukazuju da najveći broj studenata ekspresivnost povezuje s emocijama, cijeni ekspresivnost i pokušava svjesno izraziti emocije pri izvođenju glazbe, no iako njihovi nastavnici posvećuju dovoljno vremena vježbanju ekspresivnosti na satu, više vremena provode u vježbanju tehničkih vještina. Pokazalo se da postoji povezanost između vremena koliko je nastavnik poučavao ekspresivno izvođenje i vremena koje su studenti proveli u uvježbavanju ekspresivnosti kao i pozitivna povezanost između zanesenosti i ekspresivnog izvođenja studenata. U cilju daljnjeg razvoja i razumijevanja kako teorije tako i glazbeno-pedagoške prakse od nastavnika kao metodičara se očekuje poznavanje postojećih, a isto tako i pronalaženje novih načina prenošenja te poticanja emocionalne ekspresivnosti pri izvođenju glazbe kod studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bačlija Sušić, Blaženka; Olčar, Diana
Emocionalna ekspresivnost glasbe – percepcija študentov // Pedagoška obzorja, 36 (2021), 3-4; 106-117 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Bačlija Sušić, B. & Olčar, D. (2021) Emocionalna ekspresivnost glasbe – percepcija študentov. Pedagoška obzorja, 36 (3-4), 106-117.
@article{article, author = {Ba\v{c}lija Su\v{s}i\'{c}, Bla\v{z}enka and Ol\v{c}ar, Diana}, year = {2021}, pages = {106-117}, keywords = {izvo\dja\v{c}ka ekspresivnost, emocionalna ekspresivnost, glazbeno obrazovanje, studenti glazbe, zanesenost}, journal = {Pedago\v{s}ka obzorja}, volume = {36}, number = {3-4}, issn = {0353-1392}, title = {Emocionalna ekspresivnost glasbe – percepcija \v{s}tudentov}, keyword = {izvo\dja\v{c}ka ekspresivnost, emocionalna ekspresivnost, glazbeno obrazovanje, studenti glazbe, zanesenost} }
@article{article, author = {Ba\v{c}lija Su\v{s}i\'{c}, Bla\v{z}enka and Ol\v{c}ar, Diana}, year = {2021}, pages = {106-117}, keywords = {expressivity, emotional expressiveness, music education, music students, flow, optimal experience, enthusiasm}, journal = {Pedago\v{s}ka obzorja}, volume = {36}, number = {3-4}, issn = {0353-1392}, title = {Emotional Expressivness of Music - Students' Perception}, keyword = {expressivity, emotional expressiveness, music education, music students, flow, optimal experience, enthusiasm} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font