Pregled bibliografske jedinice broj: 1169294
Primjena nastavničkih funkcija i kompetencija u uvjetima nastave na daljinu
Primjena nastavničkih funkcija i kompetencija u uvjetima nastave na daljinu // Računovodstvo i menadžment - RiM Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije / Đurđica Jurić, Dolores Pušar Banović (ur.).
Zagreb: Udruga Hrvatski računovođa, 2021. str. 87-100 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1169294 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena nastavničkih funkcija i kompetencija u
uvjetima nastave na daljinu
(Application of teaching functions and competencies
in distance learning conditions)
Autori
Zoretić, Gordana ; Čižmek Vujnović, Ondina ; Ilić, Mladen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Računovodstvo i menadžment - RiM Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije
/ Đurđica Jurić, Dolores Pušar Banović - Zagreb : Udruga Hrvatski računovođa, 2021, 87-100
ISBN
978-953-7828-28-8
Skup
22. međunarodna konferencija Računovodstvo i Menadžment (RiM 2021)
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 09.09.2021. - 10.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
kompetencijski profil nastavnika, pristupi poučaanju, upravljačke funkcije u nastavnom procesu
(teacher, teacher competence profile, teacher competencies, teaching process, teaching functions, teacher leadership style)
Sažetak
Obrazovanje ima značajnu ulogu u osobnom razvoju pojedinca i u cjelokupnom društvenom razvoju. U suvremenom svijetu dinamičnog i promjenjivog okruženja znanje se sve više širi pa ga je potrebno čim uspješnije usvajati. Stoga je cjeloživotno učenje nužnost, a u tom procesu nastavnici imaju jednu od najvažnijih uloga. Sudjeluju u oblikovanju osobnosti i moralnih vrijednosti novog naraštaja, uče studente kako učiti. Usmjereni su prema njihovim potrebama, motiviraju ih na razvijanje znanja i vještina kojima će stvarati nove ideje i rješenja. Realizacija očekivanih postignuća studenata moguća je samo ako nastavnik ulaže u razvoj vlastitih kompetencija. Zahtjevi koji se postavljaju pred nastavnike uslijed novonastalih uvjeta uzrokovanih epidemijom COVID-19 vrlo su veliki. Zahtijevaju mnoge promjene u razvoju nastavničkih funkcija i kompetencija. U ovome će se radu prikazati u kojoj je mjeri digitalna transformacija nastave u uvjetima epidemije utjecala na promjenu kompetencijskog profila uspješnog nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
RRIF Visoka škola za financijski menadžment, Zagreb,
Sveučilište Libertas
Profili:
Mladen Ilić
(autor)