Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1169294

Primjena nastavničkih funkcija i kompetencija u uvjetima nastave na daljinu


Zoretić, Gordana; Čižmek Vujnović, Ondina; Ilić, Mladen
Primjena nastavničkih funkcija i kompetencija u uvjetima nastave na daljinu // Računovodstvo i menadžment - RiM Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije / Đurđica Jurić, Dolores Pušar Banović (ur.).
Zagreb: Udruga Hrvatski računovođa, 2021. str. 87-100 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1169294 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena nastavničkih funkcija i kompetencija u uvjetima nastave na daljinu
(Application of teaching functions and competencies in distance learning conditions)

Autori
Zoretić, Gordana ; Čižmek Vujnović, Ondina ; Ilić, Mladen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Računovodstvo i menadžment - RiM Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije / Đurđica Jurić, Dolores Pušar Banović - Zagreb : Udruga Hrvatski računovođa, 2021, 87-100

ISBN
978-953-7828-28-8

Skup
22. međunarodna konferencija Računovodstvo i Menadžment (RiM 2021)

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 09.09.2021. - 10.09.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
kompetencijski profil nastavnika, pristupi poučaanju, upravljačke funkcije u nastavnom procesu
(teacher, teacher competence profile, teacher competencies, teaching process, teaching functions, teacher leadership style)

Sažetak
Obrazovanje ima značajnu ulogu u osobnom razvoju pojedinca i u cjelokupnom društvenom razvoju. U suvremenom svijetu dinamičnog i promjenjivog okruženja znanje se sve više širi pa ga je potrebno čim uspješnije usvajati. Stoga je cjeloživotno učenje nužnost, a u tom procesu nastavnici imaju jednu od najvažnijih uloga. Sudjeluju u oblikovanju osobnosti i moralnih vrijednosti novog naraštaja, uče studente kako učiti. Usmjereni su prema njihovim potrebama, motiviraju ih na razvijanje znanja i vještina kojima će stvarati nove ideje i rješenja. Realizacija očekivanih postignuća studenata moguća je samo ako nastavnik ulaže u razvoj vlastitih kompetencija. Zahtjevi koji se postavljaju pred nastavnike uslijed novonastalih uvjeta uzrokovanih epidemijom COVID-19 vrlo su veliki. Zahtijevaju mnoge promjene u razvoju nastavničkih funkcija i kompetencija. U ovome će se radu prikazati u kojoj je mjeri digitalna transformacija nastave u uvjetima epidemije utjecala na promjenu kompetencijskog profila uspješnog nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
RRIF Visoka škola za financijski menadžment, Zagreb,
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Mladen Ilić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Zoretić, Gordana; Čižmek Vujnović, Ondina; Ilić, Mladen
Primjena nastavničkih funkcija i kompetencija u uvjetima nastave na daljinu // Računovodstvo i menadžment - RiM Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije / Đurđica Jurić, Dolores Pušar Banović (ur.).
Zagreb: Udruga Hrvatski računovođa, 2021. str. 87-100 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Zoretić, G., Čižmek Vujnović, O. & Ilić, M. (2021) Primjena nastavničkih funkcija i kompetencija u uvjetima nastave na daljinu. U: Đurđica Jurić, D. (ur.)Računovodstvo i menadžment - RiM Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije.
@article{article, author = {Zoreti\'{c}, Gordana and \v{C}i\v{z}mek Vujnovi\'{c}, Ondina and Ili\'{c}, Mladen}, editor = {\DJur\djica Juri\'{c}, D.}, year = {2021}, pages = {87-100}, keywords = {kompetencijski profil nastavnika, pristupi pou\v{c}aanju, upravlja\v{c}ke funkcije u nastavnom procesu}, isbn = {978-953-7828-28-8}, title = {Primjena nastavni\v{c}kih funkcija i kompetencija u uvjetima nastave na daljinu}, keyword = {kompetencijski profil nastavnika, pristupi pou\v{c}aanju, upravlja\v{c}ke funkcije u nastavnom procesu}, publisher = {Udruga Hrvatski ra\v{c}unovo\dja}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zoreti\'{c}, Gordana and \v{C}i\v{z}mek Vujnovi\'{c}, Ondina and Ili\'{c}, Mladen}, editor = {\DJur\djica Juri\'{c}, D.}, year = {2021}, pages = {87-100}, keywords = {teacher, teacher competence profile, teacher competencies, teaching process, teaching functions, teacher leadership style}, isbn = {978-953-7828-28-8}, title = {Application of teaching functions and competencies in distance learning conditions}, keyword = {teacher, teacher competence profile, teacher competencies, teaching process, teaching functions, teacher leadership style}, publisher = {Udruga Hrvatski ra\v{c}unovo\dja}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font