Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 116923

Odnos didaktičke (pedagoške) teorije i prakse


Lavrnja, Ilija
Odnos didaktičke (pedagoške) teorije i prakse // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 126-132 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 116923 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos didaktičke (pedagoške) teorije i prakse
(The relationship of didactical (pedagogical) theory and practice)

Autori
Lavrnja, Ilija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice / Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002, 126-132

Skup
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse

Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.04.2002. - 19.04.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
pedagoška teorija i praksa; didaktika
(pedagogical theory and practice; didactic)

Sažetak
U radu se raspravlja o odnosu didaktičke (pedagoške) prakse u kontekstu različitog poimanja teorije i prakse u didaktičkom i pedagoškom smislu. O odnosu teorije i prakse u filozofiji i posebice filozofiji znanosti kao i u području drugih znanosti uključujući i znanost o odgoju i obrazovanju i pedagogiji napisan je ogroman broj rasprava i studija, izrečeno toliko srodnih ali različitih i suprotstavljenih stavova, napisano kako ističe Petersen "puno pametnih knjiga", ali se taj odnos nije uspio adekvatno razriješiti. Ovaj rad još je jedan pokušaj.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009008

Profili:

Avatar Url Ilija Lavrnja (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lavrnja, Ilija
Odnos didaktičke (pedagoške) teorije i prakse // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 126-132 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lavrnja, I. (2002) Odnos didaktičke (pedagoške) teorije i prakse. U: Rosić, V. (ur.)Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice.
@article{article, author = {Lavrnja, Ilija}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {126-132}, keywords = {pedago\v{s}ka teorija i praksa, didaktika}, title = {Odnos didakti\v{c}ke (pedago\v{s}ke) teorije i prakse}, keyword = {pedago\v{s}ka teorija i praksa, didaktika}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lavrnja, Ilija}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {126-132}, keywords = {pedagogical theory and practice, didactic}, title = {The relationship of didactical (pedagogical) theory and practice}, keyword = {pedagogical theory and practice, didactic}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font