Pregled bibliografske jedinice broj: 116923
Odnos didaktičke (pedagoške) teorije i prakse
Odnos didaktičke (pedagoške) teorije i prakse // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 126-132 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 116923 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos didaktičke (pedagoške) teorije i prakse
(The relationship of didactical (pedagogical) theory and practice)
Autori
Lavrnja, Ilija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002, 126-132
Skup
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse
Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.04.2002. - 19.04.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pedagoška teorija i praksa; didaktika
(pedagogical theory and practice; didactic)
Sažetak
U radu se raspravlja o odnosu didaktičke (pedagoške) prakse u kontekstu različitog poimanja teorije i prakse u didaktičkom i pedagoškom smislu. O odnosu teorije i prakse u filozofiji i posebice filozofiji znanosti kao i u području drugih znanosti uključujući i znanost o odgoju i obrazovanju i pedagogiji napisan je ogroman broj rasprava i studija, izrečeno toliko srodnih ali različitih i suprotstavljenih stavova, napisano kako ističe Petersen "puno pametnih knjiga", ali se taj odnos nije uspio adekvatno razriješiti. Ovaj rad još je jedan pokušaj.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija