Pregled bibliografske jedinice broj: 1169163
Društveno korisno učenje u području ruralnog turizma na Visokom Gospodarskom Učilištu u Križevcima
Društveno korisno učenje u području ruralnog turizma na Visokom Gospodarskom Učilištu u Križevcima // Agroeconomia Croatica, 11 (2021), 1; 104-114 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1169163 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno korisno učenje u području ruralnog turizma na Visokom Gospodarskom Učilištu u Križevcima
(Service learning in the field of rural tourism at Križevci College of Agriculture)
Autori
Kantar, Sandra ; Svržnjak, Kristina, Jerčinović, Silvije
Izvornik
Agroeconomia Croatica (1333-2422) 11
(2021), 1;
104-114
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
društveno korisno učenje, ruralni turizam, društveni kapital, lokalna zajednica
(service learning, rural tourism, social capital, local community)
Sažetak
Danas se nastavnici suočavaju s različitim metodama poučavanja, a najizazovnije je poučavanje usmjereno na studenta na postavkama interaktivnog i iskustvenog učenja. Osim izravne nastave, nastavnici Visokog Gospodarskog Učilišta u Križevcima nastoje studentima približiti gradivo ruralnog turizma kroz inovativne oblike edukacije s naglaskom na društveno korisno učenje. Kroz rad će se prikazati nekoliko primjera društveno korisnog učenja koji su provedeni u razdoblju od 2017. do izazovne 2020. godine kada se nastava zbog pandemije bolesti COVID-19 većinom odvijala putem interneta. Nastavnici i studenti s Visokog Gospodarskog Učilišta u Križevcima surađivali su s Udrugom ruralnog turizma Hrvatske, Sveučilištem u Kapošvaru na prekograničnom projektu „Ecotop 2“ u okviru programa Interreg V-A: Hrvatska – Mađarska, Lokalnom akcijskom grupom Međimurski doli i bregi na nacionalnom projektu „Pop-up ruralni društveno-inovativni hubovi“ te s timovima iz područja grada Križevaca na hackathonu „Grad za mlade – Križevci 2030“ iz čega je proizašao projekt „EkoRurTour“ kojeg studenti samostalno provode. Poučavanje kroz projektni pristup je inovativan i društveno koristan zbog uporabe različitih praktičnih metoda i novih alata kroz koje se studente potiče na samostalnost u učenju i stjecanju znanja. Također, projektni pristup je društveno koristan jer povezuje Učilište i studente s državnim institucijama i organizacijama civilnog društva s ciljem bolje zapošljivosti studenata u ruralnom turizmu. Na taj način Učilište doprinosi aktiviranju i jačanju društvenog kapitala kojeg je važno graditi u široj društvenoj zajednici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)