Pregled bibliografske jedinice broj: 1169153
Zadovoljstvo studenata mentorskom podrškom
Zadovoljstvo studenata mentorskom podrškom // BOOK OF ABSTRACTS 1ST INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE / Lovrić, Robert ; Včev, Aleksandar (ur.).
Osijek: Faculty of Dental Medicine and Health Osijek, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2018. str. 86-87 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1169153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo studenata mentorskom
podrškom
(Students’ Satisfaction with Their Mentors’
Support)
Autori
Gusar, Ivana ; Bačkov, Kristina ; Tokić, Andrea, Leto Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
BOOK OF ABSTRACTS 1ST INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE
/ Lovrić, Robert ; Včev, Aleksandar - Osijek : Faculty of Dental Medicine and Health Osijek, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2018, 86-87
ISBN
978-953-48243-0-6
Skup
Suvremeno sestrinstvo: povijest kao temelj, teorija kao izvor, obrazovanje kao put, kvaliteta kao obveza, znanost kao istina = Contemporary nursing: history as a foundation, theory as a source, education as a path, quality as a commitment, science as a truth
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 21.09.2018. - 22.09.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sestrinstvo, zadovoljstvo, mentorska podrška, kliničke vježbe
(nursing, satisfaction, mentoring support, clinical practice course)
Sažetak
Uvod: U sestrinstvu se nadopunjavaju i međusobno uvjetuju teorijsko i praktično znanje. Pristupanje Hrvatske Europskoj uniji i usklađenje studijskog programa s EU Direktivom 2005/36, donijelo je značajne promjene na svim razinama obrazovanja medicinskih sestara. Promjena studijskog programa i odnosa teorijske i praktične nastave, potakla je na promjene u načinu i obliku mentoriranja. Klinički je mentor profesionalac, koji je neiskusnom kolegi spreman pružiti podršku i preuzeti odgovornost za njegov napredak. Cilj je ispitati zadovoljstvo studenata preddiplomskog studija sestrinstva u Zadru pruženom mentorskom podrškom s obzirom na oblik mentorskog rada tijekom obavljanja kliničkih vježbi. Metode: Istraživanje je provedeno na uzorku od 86 studenata sveučilišnog preddiplomskog studija sestrinstva, Sveučilišta u Zadru, primjenom anketnog upitnika “Upitnik za vrednovanje mentorske podrške”. Sudionici su upitnikom procjenjivali zadovoljstvo mentorskom podrškom tijekom kliničkih vježbi u akademskoj godini 2017./2018. Primjenjena su tri različita oblika mentorskog rada, mentoriranje studenata od strane studenata diplomskog studija sestrinstva pod nadzorom službenog mentora, mentoriranje po obliku jedan student jedan službeni mentor koji je prethodno pohađao radionicu za mentore te mentoriranje grupe studenata od strane službenog mentora. Sudionici su upitnike ispunjavali neposredno po završetku obavljenog turnusa kliničkih vježbi. Rezultati: Primjenom jednosmjerne ANOVA-e utvrđena je statistički značajna razlika u zadovoljstvu mentorskom podrškom između grupa studenata, koji su tijekom obavljanja kliničkih vježbi bili obuhvaćeni različitim oblikom mentorskog rada (F(2, 83)=25.286, p< .01). Studenti koji su mentorirani oblikom jedan student jedan mentor, najzadovoljniji su mentorskom podrškom (M=4.80), a najmanje zadovoljni su studenti obuhvaćeni grupnim mentoriranjem od strane mentora stručnjaka (M=3.32). Zaključci: Studenti su zadovoljni mentorskom podrškom. Najveće zadovoljstvo mentorskom podrškom izrazili su studenti kod kojih je primjenjen oblik mentoriranja jedan student jedan službeni mentor, koji je prethodno pohađao radionicu za mentore.
Izvorni jezik
Hrvatski