Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1169094

Novi trendovi i tehnologije poučavanja iz perspektive nastavnika srednjih škola u Hrvatskoj


Drandić, Dijana; Berc, Tatjana
Novi trendovi i tehnologije poučavanja iz perspektive nastavnika srednjih škola u Hrvatskoj // 11. mednarodna konferenca EDUvision 2021 »Novi izzivi današnjega časa - priložnosti za vključevanje inovativnih rešitev v izobraževanje 21. stoletja« / Orel, Mojca ; Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Miletić, Josip (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2021. str. 22-35 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1169094 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi trendovi i tehnologije poučavanja iz perspektive nastavnika srednjih škola u Hrvatskoj
(New trends and teaching technologies from the perspective of high school teachers in Croatia)

Autori
Drandić, Dijana ; Berc, Tatjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
11. mednarodna konferenca EDUvision 2021 »Novi izzivi današnjega časa - priložnosti za vključevanje inovativnih rešitev v izobraževanje 21. stoletja« / Orel, Mojca ; Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Miletić, Josip - Ljubljana : EDUvision, 2021, 22-35

Skup
Novi izzivi današnjega časa - priložnosti za vključevanje inovativnih rešitev v izobraževanje 21. stoletja

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 25.11.2021. - 27.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija, kvaliteta obrazovanja, kompetencije, nastavni proces, resursi škole
(information and communication technology, quality of education, competences, teaching process, school resources)

Sažetak
Činjenica je da informacijska i komunikacijska tehnologija (IKT) kao alat za proširenje obrazovnih mogućnosti, osigurava uvođenje novih pedagoških pristupa, ali i bolju dostupnost kvalitetnih digitalnih obrazovnih sadržaja, pruža kvalitetnije učenje i poučavanje, te doprinosi profesionalnom razvoju nastavnika. Za „novu“ pedagogiju od izuzetne je važnosti digitalna pismenost nastavnika na svim razinama obrazovanja. Poboljšanje kvalitete obrazovanja s ciljem jačanja procesa učenja i poučavanja trebalo bi započeti poboljšanjem kvalitete znanja i metoda rada nastavnika. Stoga se od nastavnika očekuje da razumiju načine na koje je tehnologija povezana s novim pristupima poučavanja, kao i njezine pedagoške mogućnosti i ograničenja, te da koriste nove tehnologije. Cilj ovog rada je ispitati korištenje IKT-a u učenju i poučavanju, ali i u svim školskim procesima, iz perspektive 296 nastavnika srednjih škola. Rezultati koje smo dobili odnose se na znanja, vještine i stavove o korištenju IKT-a i digitalnih resursa te ukazuju na potrebu bolje opremljenosti i planiranja područja i elemenata integracije novih tehnologija u škole. Iako nastavnici koriste IKT u nastavi, za poboljšanje kvalitete nastavnog procesa važno je osigurati dobru pripremljenost i potrebne kompetencije nastavnika za primjenu alata IKT-a u učionicama prema odgovarajućim pedagoškim, didaktičkim i metodičkim načelima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.dlib.si

Citiraj ovu publikaciju:

Drandić, Dijana; Berc, Tatjana
Novi trendovi i tehnologije poučavanja iz perspektive nastavnika srednjih škola u Hrvatskoj // 11. mednarodna konferenca EDUvision 2021 »Novi izzivi današnjega časa - priložnosti za vključevanje inovativnih rešitev v izobraževanje 21. stoletja« / Orel, Mojca ; Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Miletić, Josip (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2021. str. 22-35 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Drandić, D. & Berc, T. (2021) Novi trendovi i tehnologije poučavanja iz perspektive nastavnika srednjih škola u Hrvatskoj. U: Orel, M., Brala-Mudrovčić, J. & Miletić, J. (ur.)11. mednarodna konferenca EDUvision 2021 »Novi izzivi današnjega časa - priložnosti za vključevanje inovativnih rešitev v izobraževanje 21. stoletja«.
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana and Berc, Tatjana}, year = {2021}, pages = {22-35}, keywords = {informacijska i komunikacijska tehnologija, kvaliteta obrazovanja, kompetencije, nastavni proces, resursi \v{s}kole}, title = {Novi trendovi i tehnologije pou\v{c}avanja iz perspektive nastavnika srednjih \v{s}kola u Hrvatskoj}, keyword = {informacijska i komunikacijska tehnologija, kvaliteta obrazovanja, kompetencije, nastavni proces, resursi \v{s}kole}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana and Berc, Tatjana}, year = {2021}, pages = {22-35}, keywords = {information and communication technology, quality of education, competences, teaching process, school resources}, title = {New trends and teaching technologies from the perspective of high school teachers in Croatia}, keyword = {information and communication technology, quality of education, competences, teaching process, school resources}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font