Pregled bibliografske jedinice broj: 1169022
Uloga strateškog planiranja u jačanju organizacijske otpornosti medijskih kuća tijekom pandemije virusa COVID-19
Uloga strateškog planiranja u jačanju organizacijske otpornosti medijskih kuća tijekom pandemije virusa COVID-19 // Communication management review, 6 (2021), 2; 26-51 doi:10.22522/cmr20210269 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1169022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga strateškog planiranja u jačanju
organizacijske otpornosti medijskih kuća
tijekom pandemije virusa COVID-19
(The role of strategic planning in strengthening
the organizational resilience of media companies
during the Covid-19 virus pandemic)
Autori
Grmuša, Tanja ; Stilinović, Ana-Marija
Izvornik
Communication management review (2459-590X) 6
(2021), 2;
26-51
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
pandemija COVID-19 ; strateško planiranje ; organizacijska otpornost ; medijske organizacije ; lideri ; medijski menadžment
(COVID-19 pandemic ; strategic planning ; organizational resilience ; media organizations ; leaders ; media management)
Sažetak
Pandemija virusa COVID-19 promijenila je način života i poslovanja kakav smo poznavali te rezultirala krizom svjetskih razmjera. No, učinci krize nisu se jednako odrazili na sve, a razlog tome krije se u kvaliteti strateškog planiranja organizacije kao jednoj od ključnih funkcija menadžmenta. U središtu interesa nalazi se organizacijska otpornost kao najvažniji alat poslovnog planiranja. Kriza izazvana strelovitom ekspanzijom nepoznatog tipa virusa poslužila je kao detektor otpornosti brojnih organizacija, otkrivajući svakodnevne snage i slabosti postojećeg organizacijskog ustroja, ali i ukazala na ranjivost postojeće organizacijske kulture. Rad kod kuće, izolacija, poštivanje epidemioloških mjera, strah i sveprisutna neizvjesnost nisu zaobišli ni novinarsku profesiju. Velik je to organizacijski i profesionalni izazov u industriji u kojoj svako kašnjenje utječe na gubitak publike i tržišta, ali i dodatan stres za medijske djelatnike koji su, uz brojne djelatnike hitnih službi, svakodnevno bili , , na prvoj liniji“ susreta s virusom. Ciljevi empirijskog dijela rada su, korištenjem kvalitativne metode dubinskog intervjua na namjernom uzorku, istražiti ulogu strateškog planiranja u stvaranju i jačanju organizacijske otpornosti vodećih hrvatskih medijskih organizacija tijekom pandemije virusa COVID-19. Istodobno, rad će nastojati analizirati ulogu lidera u kriznim situacijama, ispitati izazove proizvodnje medijskog sadržaja u vrijeme globalne pandemije te utvrditi važnost upravljanja ljudskim resursima u medijskim organizacijama. Svrha rada je osigurati uvid u promjene u medijima kao najvažnijem društvenom korektivu uslijed globalne pandemije, ali i u novinarskoj profesiji koja se već dugo suočava s ozbiljnim izazovima koji ugrožavaju njezin opstanak.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti