Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1169022

Uloga strateškog planiranja u jačanju organizacijske otpornosti medijskih kuća tijekom pandemije virusa COVID-19


Grmuša, Tanja; Stilinović, Ana-Marija
Uloga strateškog planiranja u jačanju organizacijske otpornosti medijskih kuća tijekom pandemije virusa COVID-19 // Communication management review, 6 (2021), 2; 26-51 doi:10.22522/cmr20210269 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1169022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga strateškog planiranja u jačanju organizacijske otpornosti medijskih kuća tijekom pandemije virusa COVID-19
(The role of strategic planning in strengthening the organizational resilience of media companies during the Covid-19 virus pandemic)

Autori
Grmuša, Tanja ; Stilinović, Ana-Marija

Izvornik
Communication management review (2459-590X) 6 (2021), 2; 26-51

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
pandemija COVID-19 ; strateško planiranje ; organizacijska otpornost ; medijske organizacije ; lideri ; medijski menadžment
(COVID-19 pandemic ; strategic planning ; organizational resilience ; media organizations ; leaders ; media management)

Sažetak
Pandemija virusa COVID-19 promijenila je način života i poslovanja kakav smo poznavali te rezultirala krizom svjetskih razmjera. No, učinci krize nisu se jednako odrazili na sve, a razlog tome krije se u kvaliteti strateškog planiranja organizacije kao jednoj od ključnih funkcija menadžmenta. U središtu interesa nalazi se organizacijska otpornost kao najvažniji alat poslovnog planiranja. Kriza izazvana strelovitom ekspanzijom nepoznatog tipa virusa poslužila je kao detektor otpornosti brojnih organizacija, otkrivajući svakodnevne snage i slabosti postojećeg organizacijskog ustroja, ali i ukazala na ranjivost postojeće organizacijske kulture. Rad kod kuće, izolacija, poštivanje epidemioloških mjera, strah i sveprisutna neizvjesnost nisu zaobišli ni novinarsku profesiju. Velik je to organizacijski i profesionalni izazov u industriji u kojoj svako kašnjenje utječe na gubitak publike i tržišta, ali i dodatan stres za medijske djelatnike koji su, uz brojne djelatnike hitnih službi, svakodnevno bili , , na prvoj liniji“ susreta s virusom. Ciljevi empirijskog dijela rada su, korištenjem kvalitativne metode dubinskog intervjua na namjernom uzorku, istražiti ulogu strateškog planiranja u stvaranju i jačanju organizacijske otpornosti vodećih hrvatskih medijskih organizacija tijekom pandemije virusa COVID-19. Istodobno, rad će nastojati analizirati ulogu lidera u kriznim situacijama, ispitati izazove proizvodnje medijskog sadržaja u vrijeme globalne pandemije te utvrditi važnost upravljanja ljudskim resursima u medijskim organizacijama. Svrha rada je osigurati uvid u promjene u medijima kao najvažnijem društvenom korektivu uslijed globalne pandemije, ali i u novinarskoj profesiji koja se već dugo suočava s ozbiljnim izazovima koji ugrožavaju njezin opstanak.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Grmuša, Tanja; Stilinović, Ana-Marija
Uloga strateškog planiranja u jačanju organizacijske otpornosti medijskih kuća tijekom pandemije virusa COVID-19 // Communication management review, 6 (2021), 2; 26-51 doi:10.22522/cmr20210269 (recenziran, članak, znanstveni)
Grmuša, T. & Stilinović, A. (2021) Uloga strateškog planiranja u jačanju organizacijske otpornosti medijskih kuća tijekom pandemije virusa COVID-19. Communication management review, 6 (2), 26-51 doi:10.22522/cmr20210269.
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja and Stilinovi\'{c}, Ana-Marija}, year = {2021}, pages = {26-51}, DOI = {10.22522/cmr20210269}, keywords = {pandemija COVID-19, strate\v{s}ko planiranje, organizacijska otpornost, medijske organizacije, lideri, medijski menad\v{z}ment}, journal = {Communication management review}, doi = {10.22522/cmr20210269}, volume = {6}, number = {2}, issn = {2459-590X}, title = {Uloga strate\v{s}kog planiranja u ja\v{c}anju organizacijske otpornosti medijskih ku\'{c}a tijekom pandemije virusa COVID-19}, keyword = {pandemija COVID-19, strate\v{s}ko planiranje, organizacijska otpornost, medijske organizacije, lideri, medijski menad\v{z}ment} }
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja and Stilinovi\'{c}, Ana-Marija}, year = {2021}, pages = {26-51}, DOI = {10.22522/cmr20210269}, keywords = {COVID-19 pandemic, strategic planning, organizational resilience, media organizations, leaders, media management}, journal = {Communication management review}, doi = {10.22522/cmr20210269}, volume = {6}, number = {2}, issn = {2459-590X}, title = {The role of strategic planning in strengthening the organizational resilience of media companies during the Covid-19 virus pandemic}, keyword = {COVID-19 pandemic, strategic planning, organizational resilience, media organizations, leaders, media management} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font