Pregled bibliografske jedinice broj: 116901
Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja
Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja // Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje Adult education and lifelong leerning / Matijević, Milan ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002. str. 237-245 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 116901 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja
(Certain theoretically-methodological questions of adult education study in the context of lifelong learning)
Autori
Lavrnja, Ilija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje Adult education and lifelong leerning
/ Matijević, Milan ; Klapan, Anita - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002, 237-245
Skup
Adult education in the Republic of Croatia in the context of lifelong learning ;
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 14.02.2002. - 16.02.2002
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obrazovanje odraslih; cjeloživotno učenje
(adult education; lifelong learning)
Sažetak
U radu se problematiziraju tendencije razvoja obrazovanja odraslih kao vrlo značajne (ključne) karike u konceptu cjeloživotnog učenja.U analizi ovog segmenta obrazovanja izlažu se neke tendencije promjena koje pored ostalih dijelova sustava cjeloživotnog obrazovanja trebaju doživjeti korjenitu transformaciju. Te promjene očituju se u ciljevima i sadržajima, programskoj strukturi (strukturi kurikuluma), putevima stjecanja srednjeg obrazovanja i modalitetima izvedbe, inovacijskim zahvatima u metodama, oblicima i tehnologiji obrazovanja. Izlažu se i neka metodološka polazišta u proučavanju koncepta promjena obrazovanja odraslih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA