Pregled bibliografske jedinice broj: 116899
Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske
Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske // Edupoint, 2 (2002), 2. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 116899 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske
(Distance education : a model for library and information science in Croatia)
Autori
Petr, Kornelija ; Vrana, Radovan ; Aparac-Jelušić, Tatjana
Izvornik
Edupoint (1334-2738) 2
(2002), 2;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
obrazovanje na daljinu; informacijska i knjižnična znanosti; obrazovanje; informacijska i komunikacijska tehnologija
(distance education; library and information science; education; information and communication technology)
Sažetak
Obrazovanje na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici. Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika, a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje na daljinu postaje nezaobilaznim elementom velikog broja kurikuluma na sveučilištima razvijenih zemalja. U Hrvatskoj je obrazovanje na daljinu, može se reći, još u povojima. Stručnjaci iz područja knjižnične i informacijske znanosti i u Hrvatskoj su počeli ozbiljno razmišljati o primjeni ICT-a koja je sve dostupnija, premda još postoje stanovita ograničenja u izvođenju nastave na daljinu na dodiplomskom studiju iz knjižničarstva, kao i u profesionalnom usavršavanju diplomiranih knjižničara u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA