Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 116899

Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske


Petr, Kornelija; Vrana, Radovan; Aparac-Jelušić, Tatjana
Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske // Edupoint, 2 (2002), 2. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 116899 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske
(Distance education : a model for library and information science in Croatia)

Autori
Petr, Kornelija ; Vrana, Radovan ; Aparac-Jelušić, Tatjana

Izvornik
Edupoint (1334-2738) 2 (2002), 2;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
obrazovanje na daljinu; informacijska i knjižnična znanosti; obrazovanje; informacijska i komunikacijska tehnologija
(distance education; library and information science; education; information and communication technology)

Sažetak
Obrazovanje na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici. Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika, a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje na daljinu postaje nezaobilaznim elementom velikog broja kurikuluma na sveučilištima razvijenih zemalja. U Hrvatskoj je obrazovanje na daljinu, može se reći, još u povojima. Stručnjaci iz područja knjižnične i informacijske znanosti i u Hrvatskoj su počeli ozbiljno razmišljati o primjeni ICT-a koja je sve dostupnija, premda još postoje stanovita ograničenja u izvođenju nastave na daljinu na dodiplomskom studiju iz knjižničarstva, kao i u profesionalnom usavršavanju diplomiranih knjižničara u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Citiraj ovu publikaciju:

Petr, Kornelija; Vrana, Radovan; Aparac-Jelušić, Tatjana
Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske // Edupoint, 2 (2002), 2. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Petr, K., Vrana, R. & Aparac-Jelušić, T. (2002) Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske. Edupoint, 2 (2).
@article{article, author = {Petr, Kornelija and Vrana, Radovan and Aparac-Jelu\v{s}i\'{c}, Tatjana}, year = {2002}, keywords = {obrazovanje na daljinu, informacijska i knji\v{z}ni\v{c}na znanosti, obrazovanje, informacijska i komunikacijska tehnologija}, journal = {Edupoint}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1334-2738}, title = {Obrazovanje na daljinu : mogu\'{c}i model u podru\v{c}ju knji\v{z}ni\v{c}ne i informacijske znanosti Hrvatske}, keyword = {obrazovanje na daljinu, informacijska i knji\v{z}ni\v{c}na znanosti, obrazovanje, informacijska i komunikacijska tehnologija} }
@article{article, author = {Petr, Kornelija and Vrana, Radovan and Aparac-Jelu\v{s}i\'{c}, Tatjana}, year = {2002}, keywords = {distance education, library and information science, education, information and communication technology}, journal = {Edupoint}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1334-2738}, title = {Distance education : a model for library and information science in Croatia}, keyword = {distance education, library and information science, education, information and communication technology} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font