Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1168878

Učenje u ranom djetinjstvu: učiniti učenje vidljivim


Vujičić, Lidija
Učenje u ranom djetinjstvu: učiniti učenje vidljivim // Poticajno okruženje za učenje: razvoj kompetencija studenata / Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, 2021. str. 30-71


CROSBI ID: 1168878 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje u ranom djetinjstvu: učiniti učenje vidljivim
(Learning in Early Childhood: Making Learning Visible)

Autori
Vujičić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Poticajno okruženje za učenje: razvoj kompetencija studenata

Urednik/ci
Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem

Grad
Rijeka

Godina
2021

Raspon stranica
30-71

ISBN
978-953-7917-36-4

Ključne riječi
dokumentiranje, istraživačke aktivnosti, strategije, znanje, učenje
(documenting, research activities, strategies, knowledge, learning)

Sažetak
Istraživanja i praksa pokazuju da djeca imaju puno veći potencijal za učenje nego što se do sada znalo, da uče istražujući svijet oko sebe, čineći, promatrajući i sudjelujući u aktivnostima, pa se smatra da već u ranom djetinjstvu treba osigurati bogato i izazovno okruženje za učenje i istraživanje. Djecu ne treba posebno zainteresirati za istraživački rad jer je njima istraživanje sastavni dio življenja. Zato je važno osigurati im uvjete u ustanovi, a pod tim prvenstveno mislimo na kvalitetnog, osjetljivog odgajatelja koji prihvaća i podržava takav rad te potiče izravno stjecanje iskustva u rješavanju svakodnevnih istraživačkih strategija učenja u oblikovanju vlastita znanja. Kako bi se spoznala važnost dokumentiranja, potrebno je razmotriti temeljne svrhe, odnosno prednosti dokumentiranja, kojima je obuhvaćeno činjenje dječjeg rada vidljivim, spoznavanje dječjih teorija i ideja, razumijevanje dječjeg učenja, kvalitetno vođenje i unapređivanje odgojno-obrazovne prakse. Dokumentiranje podrazumijeva sustavno prikupljanje dokumentacije (etnografskih zapisa) koja omogućuje promatranje i bolje razumijevanje akcija djeteta, a time i osiguranje kvalitetnije podrške njegovu razvoju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Lidija Vujičić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vujičić, Lidija
Učenje u ranom djetinjstvu: učiniti učenje vidljivim // Poticajno okruženje za učenje: razvoj kompetencija studenata / Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, 2021. str. 30-71
Vujičić, L. (2021) Učenje u ranom djetinjstvu: učiniti učenje vidljivim. U: Pejić Papak, P., Zuljan, D. & Vujičić, L. (ur.) Poticajno okruženje za učenje: razvoj kompetencija studenata. Rijeka, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, str. 30-71.
@inbook{inbook, author = {Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija}, year = {2021}, pages = {30-71}, keywords = {dokumentiranje, istra\v{z}iva\v{c}ke aktivnosti, strategije, znanje, u\v{c}enje}, isbn = {978-953-7917-36-4}, title = {U\v{c}enje u ranom djetinjstvu: u\v{c}initi u\v{c}enje vidljivim}, keyword = {dokumentiranje, istra\v{z}iva\v{c}ke aktivnosti, strategije, znanje, u\v{c}enje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Pedago\v{s}ka fakulteta Univerze na Primorskem}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija}, year = {2021}, pages = {30-71}, keywords = {documenting, research activities, strategies, knowledge, learning}, isbn = {978-953-7917-36-4}, title = {Learning in Early Childhood: Making Learning Visible}, keyword = {documenting, research activities, strategies, knowledge, learning}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Pedago\v{s}ka fakulteta Univerze na Primorskem}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font