Pregled bibliografske jedinice broj: 1168878
Učenje u ranom djetinjstvu: učiniti učenje vidljivim
Učenje u ranom djetinjstvu: učiniti učenje vidljivim // Poticajno okruženje za učenje: razvoj kompetencija studenata / Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, 2021. str. 30-71
CROSBI ID: 1168878 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje u ranom djetinjstvu: učiniti učenje vidljivim
(Learning in Early Childhood: Making Learning Visible)
Autori
Vujičić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Poticajno okruženje za učenje: razvoj kompetencija studenata
Urednik/ci
Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
Grad
Rijeka
Godina
2021
Raspon stranica
30-71
ISBN
978-953-7917-36-4
Ključne riječi
dokumentiranje, istraživačke aktivnosti, strategije, znanje, učenje
(documenting, research activities, strategies, knowledge, learning)
Sažetak
Istraživanja i praksa pokazuju da djeca imaju puno veći potencijal za učenje nego što se do sada znalo, da uče istražujući svijet oko sebe, čineći, promatrajući i sudjelujući u aktivnostima, pa se smatra da već u ranom djetinjstvu treba osigurati bogato i izazovno okruženje za učenje i istraživanje. Djecu ne treba posebno zainteresirati za istraživački rad jer je njima istraživanje sastavni dio življenja. Zato je važno osigurati im uvjete u ustanovi, a pod tim prvenstveno mislimo na kvalitetnog, osjetljivog odgajatelja koji prihvaća i podržava takav rad te potiče izravno stjecanje iskustva u rješavanju svakodnevnih istraživačkih strategija učenja u oblikovanju vlastita znanja. Kako bi se spoznala važnost dokumentiranja, potrebno je razmotriti temeljne svrhe, odnosno prednosti dokumentiranja, kojima je obuhvaćeno činjenje dječjeg rada vidljivim, spoznavanje dječjih teorija i ideja, razumijevanje dječjeg učenja, kvalitetno vođenje i unapređivanje odgojno-obrazovne prakse. Dokumentiranje podrazumijeva sustavno prikupljanje dokumentacije (etnografskih zapisa) koja omogućuje promatranje i bolje razumijevanje akcija djeteta, a time i osiguranje kvalitetnije podrške njegovu razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija