Pregled bibliografske jedinice broj: 1168782
Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture
Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture // Metodički profili, 1 (2006), 3-4; 34-38 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 1168782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave
medijske kulture
Autori
Lasić, Josip
Izvornik
Metodički profili (1846-0348) 1
(2006), 3-4;
34-38
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
hrvatski jezik, nastava medijske kulture, reklama, reklamni diskurs
Sažetak
U radu se prikazuje model oblikovanja nastave jedinice iz područja medijske kulture. Uzima se kao predmet istraživanja televizijska reklama. Iz nje se iščitavaju jezični oblici kojima je oblikovana te se donosi prijedlog kako bi se reklama i njezin jezik mogla inkorporirati kroz predmetno područje medijske kulture u redovitoj nastavi hrvatskoga jezika - u višim razredima osnovne i kroz sve razrede srednjoškolskoga obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija