Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1168782

Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture


Lasić, Josip
Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture // Metodički profili, 1 (2006), 3-4; 34-38 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 1168782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture

Autori
Lasić, Josip

Izvornik
Metodički profili (1846-0348) 1 (2006), 3-4; 34-38

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
hrvatski jezik, nastava medijske kulture, reklama, reklamni diskurs

Sažetak
U radu se prikazuje model oblikovanja nastave jedinice iz područja medijske kulture. Uzima se kao predmet istraživanja televizijska reklama. Iz nje se iščitavaju jezični oblici kojima je oblikovana te se donosi prijedlog kako bi se reklama i njezin jezik mogla inkorporirati kroz predmetno područje medijske kulture u redovitoj nastavi hrvatskoga jezika - u višim razredima osnovne i kroz sve razrede srednjoškolskoga obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Josip Lasić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lasić, Josip
Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture // Metodički profili, 1 (2006), 3-4; 34-38 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
Lasić, J. (2006) Mogućnosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture. Metodički profili, 1 (3-4), 34-38.
@article{article, author = {Lasi\'{c}, Josip}, year = {2006}, pages = {34-38}, keywords = {hrvatski jezik, nastava medijske kulture, reklama, reklamni diskurs}, journal = {Metodi\v{c}ki profili}, volume = {1}, number = {3-4}, issn = {1846-0348}, title = {Mogu\'{c}nosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture}, keyword = {hrvatski jezik, nastava medijske kulture, reklama, reklamni diskurs} }
@article{article, author = {Lasi\'{c}, Josip}, year = {2006}, pages = {34-38}, keywords = {hrvatski jezik, nastava medijske kulture, reklama, reklamni diskurs}, journal = {Metodi\v{c}ki profili}, volume = {1}, number = {3-4}, issn = {1846-0348}, title = {Mogu\'{c}nosti reklamnoga diskursa u realizaciji nastave medijske kulture}, keyword = {hrvatski jezik, nastava medijske kulture, reklama, reklamni diskurs} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font