Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1168313

Specifičnosti procesa brendiranja i komunikacije luksuznih hotela


Pleša, Stela; Dabo, Krešimir
Specifičnosti procesa brendiranja i komunikacije luksuznih hotela // Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, XI (2021), II; 417-435 doi:10.7251/EMC2102417P (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1168313 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti procesa brendiranja i komunikacije luksuznih hotela
(Specifics of the branding and communication process of luxury hotels)

Autori
Pleša, Stela ; Dabo, Krešimir

Izvornik
Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije (2232-8823) XI (2021), II; 417-435

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
brendiranje ; luksuzni hoteli ; izgradnja brenda
(branding ; luxury hotels ; brand creation)

Sažetak
Cilj je ovoga rada predstavljanje kompleksnog procesa brendiranja, odnosno prikazivanje okvira koncepta brendiranja na primjeru luksuznih hotela. Iako postoje nužni koraci koji se ne smiju izbjeći prilikom formiranja strategije razvoja brenda, poduzimanje svih navedenih koraka ne podrazumijeva kreiranje uspješnog i prepoznatljivog brenda na tržištu, ali mu svakako daje veću mogućnost da to postane. U ovomu je radu provedeno primarno kvalitativno istraživanje putem dubinskog intervjua koje je pokušalo pojasniti korake brendiranja na primjeru dva netipična primjera luksuznih hotela. Provedeno je i sekundarno istraživanje putem anketnog upitnika, koje je ispitivalo uspješnost procesa brendiranja izabranih hotela u široj javnosti kao i učinkovitost komunikacije hotela na internetskim stranicama i na društvenim mrežama. Anketa je također ispitivala percepciju javnosti o generalnim asocijacijama povezanim sa snažnim brendovima. Istraživanje je pokazalo da ispitanici preferiraju brendirane hotelske smještaje od onih nebrendiranih te da ispitanici prepoznaju karakteristike i prednosti luksuznih hotela. Tema brendiranja luksuznih hotela pruža daljnje istraživačke mogućnosti koje mogu značajno unaprijediti ovu specifičnu industriju, s obzirom na rast zanimanja za luksuznim hotelima. Ovaj je rad nastao u sklopu istraživanja za završni rad Stele Pleše na preddiplomskom studiju Turizma na Sveučilištu Vern'.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Edward Bernays,
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Krešimir Dabo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi emc-review.com

Citiraj ovu publikaciju:

Pleša, Stela; Dabo, Krešimir
Specifičnosti procesa brendiranja i komunikacije luksuznih hotela // Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, XI (2021), II; 417-435 doi:10.7251/EMC2102417P (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Pleša, S. & Dabo, K. (2021) Specifičnosti procesa brendiranja i komunikacije luksuznih hotela. Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, XI (II), 417-435 doi:10.7251/EMC2102417P.
@article{article, author = {Ple\v{s}a, Stela and Dabo, Kre\v{s}imir}, year = {2021}, pages = {417-435}, DOI = {10.7251/EMC2102417P}, keywords = {brendiranje, luksuzni hoteli, izgradnja brenda}, journal = {\v{C}asopis za ekonomiju i tr\v{z}i\v{s}ne komunikacije}, doi = {10.7251/EMC2102417P}, volume = {XI}, number = {II}, issn = {2232-8823}, title = {Specifi\v{c}nosti procesa brendiranja i komunikacije luksuznih hotela}, keyword = {brendiranje, luksuzni hoteli, izgradnja brenda} }
@article{article, author = {Ple\v{s}a, Stela and Dabo, Kre\v{s}imir}, year = {2021}, pages = {417-435}, DOI = {10.7251/EMC2102417P}, keywords = {branding, luxury hotels, brand creation}, journal = {\v{C}asopis za ekonomiju i tr\v{z}i\v{s}ne komunikacije}, doi = {10.7251/EMC2102417P}, volume = {XI}, number = {II}, issn = {2232-8823}, title = {Specifics of the branding and communication process of luxury hotels}, keyword = {branding, luxury hotels, brand creation} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font