Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1168297

Analiza sadržaja najgledanijih videa na društvenoj mreži TikTok u kampanji za američke predsjedničke izbore 2020.


Skočak, Nina
Analiza sadržaja najgledanijih videa na društvenoj mreži TikTok u kampanji za američke predsjedničke izbore 2020., 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet političkih znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 1168297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza sadržaja najgledanijih videa na društvenoj mreži TikTok u kampanji za američke predsjedničke izbore 2020.
(Content analysis of the most viewed videos on the social media platform TikTok in the 2020 US presidential campaign)

Autori
Skočak, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet političkih znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2021

Stranica
50

Mentor
Vučković, Milica

Ključne riječi
TikTok, američki izbori, politička komunikacija, društvene mreže, analiza sadržaja
(TikTok, US elections, political communication, social media networks, content analysis)

Sažetak
TikTok je jedna od najmlađih društvenih mreža nastala 2018. godine, koja unatoč svojem kratkom životnom vijeku broji više od milijardu aktivnih korisnika. Kao i većina ostalih društvenih mreža i TikTok je prepoznat kao odlična platforma za različite oblike marketinga, uključujući i politički marketing. Posebna prednost TikToka jest u tome što ima potencijal doći do velikog broja ljudi, a većina korisnika su osobe mlađe od 30 godina. Primarni cilj ovog rada je istražiti kojem kandidatu su korisnici TikToka bili naklonjeni za vrijeme američkih predsjedničkih izbora 2020. godine, koristeći kvantitativnu analizu sadržaja 100 najpopularnijih videa, pod hashtagom #election2020. Autorica zaključuje kako su TikTok korisnici iznimno negativno portretirali Donalda Trumpa te su podršku češće pružali Joe Bidenu. Uz to, analizom je utvrđeno kako je najveći broj videa bio humoristične prirode, a usprkos pretpostavkama, velik broj analiziranih videa bio je informativnog i dokumentarističkog sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milica Vučković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skočak, Nina
Analiza sadržaja najgledanijih videa na društvenoj mreži TikTok u kampanji za američke predsjedničke izbore 2020., 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet političkih znanosti, Zagreb
Skočak, N. (2021) 'Analiza sadržaja najgledanijih videa na društvenoj mreži TikTok u kampanji za američke predsjedničke izbore 2020.', diplomski rad, diplomski, Fakultet političkih znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sko\v{c}ak, Nina}, year = {2021}, pages = {50}, keywords = {TikTok, ameri\v{c}ki izbori, politi\v{c}ka komunikacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, analiza sadr\v{z}aja}, title = {Analiza sadr\v{z}aja najgledanijih videa na dru\v{s}tvenoj mre\v{z}i TikTok u kampanji za ameri\v{c}ke predsjedni\v{c}ke izbore 2020.}, keyword = {TikTok, ameri\v{c}ki izbori, politi\v{c}ka komunikacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, analiza sadr\v{z}aja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sko\v{c}ak, Nina}, year = {2021}, pages = {50}, keywords = {TikTok, US elections, political communication, social media networks, content analysis}, title = {Content analysis of the most viewed videos on the social media platform TikTok in the 2020 US presidential campaign}, keyword = {TikTok, US elections, political communication, social media networks, content analysis}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font