Pregled bibliografske jedinice broj: 1168296
Obilježja predizbornih spotova HDZ-a i SDP-a na parlamentarnim izborima od 2000. do 2020.
Obilježja predizbornih spotova HDZ-a i SDP-a na parlamentarnim izborima od 2000. do 2020., 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet političkih znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1168296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja predizbornih spotova HDZ-a i SDP-a na
parlamentarnim izborima od 2000. do 2020.
(Characteristics of pre-election ads by HDZ and SDP
in parliamentary elections from 2000 to 2020)
Autori
Vuković, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet političkih znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2021
Stranica
43
Mentor
Vučković, Milica
Ključne riječi
Predizborni video spot, kampanja, HDZ, SDP, politički marketing
(Pre-election video ads, campaign, HDZ, SDP, political marketing)
Sažetak
S obzirom na važnu ulogu televizijskog medija u prva dva desetljeća 21. stoljeća političke stranke su svoje kampanje velikim dijelom bazirale na televizijskom oglašavanju. Predizborni video spotovi u tome razdoblju bili su vrlo značajni element kampanje te oni ukazuju na cjelokupnu kampanju koju je stranka u pojedinom razdoblju vodila. Video oglasi su često i preslika političkih okolnosti u pojedinom razdoblju, kao i zoran prikaz tema koje važne u određenom periodu. U ovome radu istražujemo obilježja video spotova HDZ-a i SDP-a na parlamentarnim izborima, njihove sličnosti i razlike u razdoblju od 2000. do 2020. godine. Rezultati provedene kvantitativne analize sadržaja na 37 prikupljenih spotova otkrivaju kako se spotovi HDZ-a i SDP-a razlikuju prije svega u odabiru različitih strategija i orijentacije video oglasa, a slični su pogledu korištenja emocija i personalizacije politike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti