Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1168294

Političke kampanje i internet na parlamentarnim izborima u Hrvatskoj 2015. godine


Vučković, Milica
Političke kampanje i internet na parlamentarnim izborima u Hrvatskoj 2015. godine // Političke analize, 6 (2015), 24; 19-22 (nije recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 1168294 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Političke kampanje i internet na parlamentarnim izborima u Hrvatskoj 2015. godine
(Political campaigns and Internet in the 2015 parliamentary elections in Croatia)

Autori
Vučković, Milica

Izvornik
Političke analize (1847-4977) 6 (2015), 24; 19-22

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
izbori, izborna kampanja, društvene mreže, novi mediji, Facebook, Twitter, internet
(elections, election campaign, social media, new media, Facebook, Twitter, Internet)

Sažetak
Činjenica da je više od tri milijuna hrvatskih građana online, da je svaki treći Hrvat na Facebooku, da gotovo svaki novinar i opinion maker koristi Twitter te da broj korisnika Instagrama raste svakim danom pretpostavka je da će i političke stranke i kandidati adekvatno koristiti mrežne alate kako bi se približili biračima i pridobili njihovu naklonost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milica Vučković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vučković, Milica
Političke kampanje i internet na parlamentarnim izborima u Hrvatskoj 2015. godine // Političke analize, 6 (2015), 24; 19-22 (nije recenziran, članak, stručni)
Vučković, M. (2015) Političke kampanje i internet na parlamentarnim izborima u Hrvatskoj 2015. godine. Političke analize, 6 (24), 19-22.
@article{article, author = {Vu\v{c}kovi\'{c}, Milica}, year = {2015}, pages = {19-22}, keywords = {izbori, izborna kampanja, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, novi mediji, Facebook, Twitter, internet}, journal = {Politi\v{c}ke analize}, volume = {6}, number = {24}, issn = {1847-4977}, title = {Politi\v{c}ke kampanje i internet na parlamentarnim izborima u Hrvatskoj 2015. godine}, keyword = {izbori, izborna kampanja, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, novi mediji, Facebook, Twitter, internet} }
@article{article, author = {Vu\v{c}kovi\'{c}, Milica}, year = {2015}, pages = {19-22}, keywords = {elections, election campaign, social media, new media, Facebook, Twitter, Internet}, journal = {Politi\v{c}ke analize}, volume = {6}, number = {24}, issn = {1847-4977}, title = {Political campaigns and Internet in the 2015 parliamentary elections in Croatia}, keyword = {elections, election campaign, social media, new media, Facebook, Twitter, Internet} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font