Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1168273

Primjena optimizacije u online trgovanju - primjer poduzeća u sjevernoj Hrvatskoj PRIMJENA OPTIMIZACIJE U ONLINE TRGOVANJU - PRIMJER PODUZEĆA U SJEVERNOJ HRVATSKOJ


Gašparić, Karla; Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir
Primjena optimizacije u online trgovanju - primjer poduzeća u sjevernoj Hrvatskoj PRIMJENA OPTIMIZACIJE U ONLINE TRGOVANJU - PRIMJER PODUZEĆA U SJEVERNOJ HRVATSKOJ // Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, 32 (2021), 59-78 doi:10.21857/y54jofk0dm (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1168273 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena optimizacije u online trgovanju - primjer poduzeća u sjevernoj Hrvatskoj PRIMJENA OPTIMIZACIJE U ONLINE TRGOVANJU - PRIMJER PODUZEĆA U SJEVERNOJ HRVATSKOJ
(USAGE OF OPTIMIZATION IN ONLINE TRADING – EXAMPLE OF COMPANIES IN NORTHERN CROATIA)

Autori
Gašparić, Karla ; Gregurec, Iva ; Dobrinić, Damir

Izvornik
Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin (0352-9509) 32 (2021); 59-78

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
digitalni marketing ; online trgovanje ; SEM ; PPC ; SEO ; sjeverna Hrvatska
(digital marketing ; online trading ; SEM ; PPC ; SEO ; SEO ; Northern Croatia)

Sažetak
Internet se u ranijim fazama svog nastanka koristio u specifične svrhe poput razmjene informacija unutar velikih poduzeća ili državnih ustanova. Proširenjem dostupnosti krajnjim korisnicima povećavao se i broj informacija koje su se na internetu mogle pronaći. Kako bi korisnici mogli brzo i jednostavno pronaći za njih relevantnu informaciju koriste se tražilice. Korištenjem tražilica u prvi plan vlasnici web stranica stavljaju optimizaciju za tražilice, što je ujedno i fokus ovog rada. Analizom dostupnih sekundarnih izvora podataka postavljena je teorijska osnova pojma i uloge optimizacije, kao i osnovnih dijelova i tipova optimizacije za tražilice. U sklopu empirijskog istraživanja stvoren je anketni upitnik pomoću kojeg je provedeno kvantitativno istraživanje na mikro i malim poduzećima u sjevernoj Hrvatskoj. Anketni upitnik odaslan na e-poštu stručnjaka (za digitalni marketing ili marketing općenito) 52 poduzeća, od čega je 10 stručnjaka u potpunosti odgovorilo na sva pitanja te je na njihovim odgovorima provedena statistička analiza. Cilj je rada spoznati razinu korištenja optimizacije za tražilice kod poduzeća koja posluju na sjeveru Hrvatske uključujući i upoznatost sa samim pojmom optimizacije. Temeljem dobivenih rezultata može se zaključiti kako su poduzeća većinom upoznata sa pojmom optimizacije, te istu koriste u svom poslovanju. No, iako koriste brojne faktore koji su važni za povećanje pozicije na tražilicama ipak svjesnost prednosti i uloge optimizacije u poslovanju još uvijek nije u potpunosti formirana.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Izdavač: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti,
Zagreb



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)

Avatar Url Iva Gregurec (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Gašparić, Karla; Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir
Primjena optimizacije u online trgovanju - primjer poduzeća u sjevernoj Hrvatskoj PRIMJENA OPTIMIZACIJE U ONLINE TRGOVANJU - PRIMJER PODUZEĆA U SJEVERNOJ HRVATSKOJ // Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, 32 (2021), 59-78 doi:10.21857/y54jofk0dm (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Gašparić, K., Gregurec, I. & Dobrinić, D. (2021) Primjena optimizacije u online trgovanju - primjer poduzeća u sjevernoj Hrvatskoj PRIMJENA OPTIMIZACIJE U ONLINE TRGOVANJU - PRIMJER PODUZEĆA U SJEVERNOJ HRVATSKOJ. Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, 32, 59-78 doi:10.21857/y54jofk0dm.
@article{article, author = {Ga\v{s}pari\'{c}, Karla and Gregurec, Iva and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2021}, pages = {59-78}, DOI = {10.21857/y54jofk0dm}, keywords = {digitalni marketing, online trgovanje, SEM, PPC, SEO, sjeverna Hrvatska}, journal = {Radovi Zavoda za znanstveni rad Vara\v{z}din}, doi = {10.21857/y54jofk0dm}, volume = {32}, issn = {0352-9509}, title = {Primjena optimizacije u online trgovanju - primjer poduze\'{c}a u sjevernoj Hrvatskoj PRIMJENA OPTIMIZACIJE U ONLINE TRGOVANJU - PRIMJER PODUZE\'{C}A U SJEVERNOJ HRVATSKOJ}, keyword = {digitalni marketing, online trgovanje, SEM, PPC, SEO, sjeverna Hrvatska} }
@article{article, author = {Ga\v{s}pari\'{c}, Karla and Gregurec, Iva and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2021}, pages = {59-78}, DOI = {10.21857/y54jofk0dm}, keywords = {digital marketing, online trading, SEM, PPC, SEO, SEO, Northern Croatia}, journal = {Radovi Zavoda za znanstveni rad Vara\v{z}din}, doi = {10.21857/y54jofk0dm}, volume = {32}, issn = {0352-9509}, title = {USAGE OF OPTIMIZATION IN ONLINE TRADING – EXAMPLE OF COMPANIES IN NORTHERN CROATIA}, keyword = {digital marketing, online trading, SEM, PPC, SEO, SEO, Northern Croatia} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font