Pregled bibliografske jedinice broj: 1168215
Koncept rane intervencije
Koncept rane intervencije // Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa / Ivšac Pavliša, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 11-20
CROSBI ID: 1168215 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncept rane intervencije
(Concept of early intervention in childhood)
Autori
Bohaček, Ana-Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa
Urednik/ci
Ivšac Pavliša, Jasmina
Izdavač
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2021
Raspon stranica
11-20
ISBN
978-953-8321-02-3
Ključne riječi
rana intervencija, suvremeni pristup
(early intervention, contemporary approach)
Sažetak
U znanstveno-istraživačkoj zajednici više se ne postavlja pitanje je li rana intervencija učinkovita. Istraživanja koja su 90-ih godina donijela odgovor na to pitanje pripadaju istraživanjima tzv. prve generacije (Guralnick, 2011). Ta su istraživanja većinom uključivala djecu s intelektualnim teškoćama i njihove obitelji. Ona su nudila dokaze o učinkovitosti rane intrevencije kako bi se umanjila razvojna odstupanja koja su se inače javljala kada djeca nisu bila uključena u programe rane intervencije. Istraživanja tzv. druge generacije više se ne bave dokazima o učinkovitosti rane intervencije već trebaju odgovoriti na pitanje što je točno učinkovito, za koju djecu i pod kojim uvjetima.
Izvorni jezik
Hrvatski