Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1168215

Koncept rane intervencije


Bohaček, Ana-Marija
Koncept rane intervencije // Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa / Ivšac Pavliša, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 11-20


CROSBI ID: 1168215 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncept rane intervencije
(Concept of early intervention in childhood)

Autori
Bohaček, Ana-Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa

Urednik/ci
Ivšac Pavliša, Jasmina

Izdavač
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2021

Raspon stranica
11-20

ISBN
978-953-8321-02-3

Ključne riječi
rana intervencija, suvremeni pristup
(early intervention, contemporary approach)

Sažetak
U znanstveno-istraživačkoj zajednici više se ne postavlja pitanje je li rana intervencija učinkovita. Istraživanja koja su 90-ih godina donijela odgovor na to pitanje pripadaju istraživanjima tzv. prve generacije (Guralnick, 2011). Ta su istraživanja većinom uključivala djecu s intelektualnim teškoćama i njihove obitelji. Ona su nudila dokaze o učinkovitosti rane intrevencije kako bi se umanjila razvojna odstupanja koja su se inače javljala kada djeca nisu bila uključena u programe rane intervencije. Istraživanja tzv. druge generacije više se ne bave dokazima o učinkovitosti rane intervencije već trebaju odgovoriti na pitanje što je točno učinkovito, za koju djecu i pod kojim uvjetima.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ana-Marija Bohaček (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

usluge.ict-aac.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bohaček, Ana-Marija
Koncept rane intervencije // Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa / Ivšac Pavliša, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 11-20
Bohaček, A. (2021) Koncept rane intervencije. U: Ivšac Pavliša, J. (ur.) Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa. Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 11-20.
@inbook{inbook, author = {Boha\v{c}ek, Ana-Marija}, editor = {Iv\v{s}ac Pavli\v{s}a, J.}, year = {2021}, pages = {11-20}, keywords = {rana intervencija, suvremeni pristup}, isbn = {978-953-8321-02-3}, title = {Koncept rane intervencije}, keyword = {rana intervencija, suvremeni pristup}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Boha\v{c}ek, Ana-Marija}, editor = {Iv\v{s}ac Pavli\v{s}a, J.}, year = {2021}, pages = {11-20}, keywords = {early intervention, contemporary approach}, isbn = {978-953-8321-02-3}, title = {Concept of early intervention in childhood}, keyword = {early intervention, contemporary approach}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font