Pregled bibliografske jedinice broj: 1168111
Uloga tehnologije i kvaliteta obrazovanja tijekom pandemije virusa COVID-19: Pravni fakultet Osijek
Uloga tehnologije i kvaliteta obrazovanja tijekom pandemije virusa COVID-19: Pravni fakultet Osijek // Zbornik koautorskih radova nastavnika i studenata sa znanstvene konferencije „Unaprjeđenje kvalitete studiranja na pravnim fakultetima u Hrvatskoj“ / Belanić, Loris ; Dobrić Jambrović, Dana (ur.).
Rijeka: Pravni fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 211-236 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1168111 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga tehnologije i kvaliteta obrazovanja tijekom pandemije virusa COVID-19: Pravni fakultet Osijek
Autori
Marošević, Katarina ; Blažević, Mihaela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik koautorskih radova nastavnika i studenata sa znanstvene konferencije „Unaprjeđenje kvalitete studiranja na pravnim fakultetima u Hrvatskoj“
/ Belanić, Loris ; Dobrić Jambrović, Dana - Rijeka : Pravni fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021, 211-236
ISBN
978-953-8034-36-7
Skup
Znanstvena konferencija "Unaprjeđenje kvalitete studiranja na pravnim fakultetima u Hrvatskoj"
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 26.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
udaljeno učenje i obrazovanje ; kvaliteta obrazovanja ; tehnologija ; Pravni fakultet Osijek
(distance learning and education ; quality of education ; technology ; Faculty of Law Osijek)
Sažetak
Concept of education is a dynamic category, and the contemporary aspect is increasingly on the use of tools provided by technology. Its adequate implementation provides numerous opportunities and positive changes, both in everyday life and in the educational process. It is necessary to pay special attention to the quality of the entire education process. However, regardless of the loss of physical presence, the quality of educational process does not necessarily have to be absent. The use of distance learning is an excellent option in situations when all other models of educational process are disabled, for instance, during wars, natural disasters, but also in current situation that happened/is happening with the pandemic. The aim of this paper is to analyze the quality of education at the Faculty of Law in Osijek conducted through models of distance learning systems, which was done in this way due to “classic” teaching process being impossible because of the COVID-19 virus pandemic. Mentioned analysis will provide answers about the quality of the study process given in the experiences from the students of the Faculty of Law in Osijek, conducted during May of 2020.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija