Pregled bibliografske jedinice broj: 1167979
Stjecanje kompetencija studenata kroz pripremu i izvedbu projektnih aktivnosti u praksi
Stjecanje kompetencija studenata kroz pripremu i izvedbu projektnih aktivnosti u praksi // Poticajno okruženje za učenje i poučavanje: razvoj kompetencija studenata / Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 106-137
CROSBI ID: 1167979 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stjecanje kompetencija studenata kroz pripremu i
izvedbu projektnih aktivnosti u praksi
(Acquisition of Students´ Competencies through
Preparation and Execution of Project Activities in
Practice)
Autori
Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Valenčič Zuljan, Milena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Poticajno okruženje za učenje i poučavanje: razvoj kompetencija studenata
Urednik/ci
Pejić Papak, Petra ; Zuljan, Darjo ; Vujičić, Lidija
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2021
Raspon stranica
106-137
ISBN
978-953-7917-36-4
Ključne riječi
projektne aktivnosti, nastavna priprava, studenti, refleksija
(project activities, instructional preparation, students, reflection)
Sažetak
Cilj motivacije za razvoj istraživačke znatiželje tijekom rada na projektnim aktivnostima je u učenika potaknuti aktivno učenje suradnjom. Za suvremeni pristup nastavi usmjerenoj na učenike nužno je poučiti studente kako kvalitetno planirati nastavni proces uz učinkovitu primjenu različitih metoda i oblika rada, didaktičkih načela, tematskih aktivnosti kojima se ostvaruju ishodi učenja. U sklopu ovog rada prikazane su planirane tematske projektne aktivnosti usmjerene na učenike mlađe školske dobi, koje su kroz vježbu stjecanja prvih praktičnih iskustava proveli studenti Učiteljskog studija (N =35). U skladu s istraživačkim pitanjima analizirani su elementi obuhvaćeni pripravom za provedbu tematske aktivnosti, procjene studenata o organizacijskim aspektima, zahtjevnosti i zanimljivosti tema, prvim praktičnim iskustvima te refleksije studenata o spoznajama o procesu pripreme, izvedbe i evaluacije tematske aktivnosti, metodama učenja i poučavanja, oblicima rada i usporedbi etape pripreme te izvođenja aktivnosti u razredu. Zaključuje se da su studenti primijenili teorijsko znanje o planiranju projektne nastave i osvijestili važnost pisane priprave za provedbu aktivnosti. Uz iskazano zadovoljstvo praktičnog iskustva, uspješno su ostvarili ishode učenja planiranim aktivnostima u području tehničkih sadržaja, uz kombinaciju različitih metoda i suradničkih oblika rada kojima su motivirali učenike na aktivnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija