Pregled bibliografske jedinice broj: 1167858
Zadovoljstvo studenata Libertas međunarodnog sveučilišta provedbom nastave za vrijeme pandemije bolesti COVID-19
Zadovoljstvo studenata Libertas međunarodnog sveučilišta provedbom nastave za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 // Zbornik sveučilišta Libertas, 6 (2021), 6; 135-152 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1167858 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo studenata Libertas međunarodnog
sveučilišta provedbom nastave za vrijeme pandemije
bolesti COVID-19
Autori
Ilić, Mladen
Izvornik
Zbornik sveučilišta Libertas (2584-6167) 6
(2021), 6;
135-152
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
online nastava ; digitalne kompetencije ; studenti ; pandemija
Sažetak
Početkom 2020. Hrvatska se suočila s pandemijom bolesti COVID-19. Pandemija se ubrzano širila što je dovelo do zatvaranja škola i fakulteta te se većinom organizirao prelazak na online nastavu. Na sreću, mnoge škole i fakulteti već su imali razrađene platforme za organizaciju nastave na daljinu. Tako je i na Libertas međunarodnom sveučilištu zbog pogoršane epidemiološke situacije obustavljena izravna kontaktna nastava u učionicama krajem ožujka 2020. Studenti, kao i nastavnici, u samom početku nisu bili pripremljeni na novi oblik nastave te je trebalo izvjesno vrijeme za prilagodbu. Iako su studenti i profesori raspolagali digitalnim kompetencijama i te vještine koristili u svakodnevnom životu i radu, ipak su nedostajale mnogim nastavnicima kod vođenja nastave, ali i studentima koji su trebali pratiti online predavanja i provoditi vježbe. Ukratko, riječ je o digitalnoj kompetenciji koju moraju u podjednakoj mjeri imati studenti i nastavnici. Na specijalističkom studiju na Libertasu provedena je anketa sa studentima, a pitanja su bila vezana uz digitalnu kompetenciju studenata, održavanje nastave na daljinu i ocjenjivanje studenata. Rezultati su predstavljeni u ovome radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija