Pregled bibliografske jedinice broj: 1167730
MARKETINŠKE STRATEGIJE I NJIHOVA PRIMJENA U DIGITALNOM OKRUŽENJU
MARKETINŠKE STRATEGIJE I NJIHOVA PRIMJENA U DIGITALNOM OKRUŽENJU, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija, Zagreb
CROSBI ID: 1167730 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETINŠKE STRATEGIJE I NJIHOVA PRIMJENA U
DIGITALNOM OKRUŽENJU
(MARKETING STRATEGIES AND THEIR APPLICATION IN THE
DIGITAL ENVIRONMENT)
Autori
Rogošić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija
Mjesto
Zagreb
Datum
08.12
Godina
2021
Stranica
34
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
marketing strategije, digitalni marketing, marketing plan
(marketing strategies, digital marketing, marketing plan)
Sažetak
Završni rad govori o važnosti marketinškog planiranja i razvijanja marketinških strategija te njihovoj primjeni u digitalnom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija