Pregled bibliografske jedinice broj: 1167727
Mirna soba
Mirna soba // Kreativni puls u praktičnom radu s djecom i adolescentima s teškoćama u razvoju i odraslim osobama s invaliditetom te osobama s psihičkim smetnjama
Zagreb, Hrvatska, 2021. str. /-/ (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1167727 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mirna soba
(Calming room)
Autori
Koštić, Lorena ; Rađenović, Azra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Kreativni puls u praktičnom radu s djecom i adolescentima s teškoćama u razvoju i odraslim osobama s invaliditetom te osobama s psihičkim smetnjama
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.05.2021. - 29.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
mirna soba, senzorna integracija, motivacija
(calming room, sensory integration, motivation)
Sažetak
Istraživanjima se pokazalo da se u 96% osoba s poremećajem iz spektra autizma u svakodnevnom funkcioniranju manifestira neki od oblika senzornih teškoća što svakako utječe na kvalitetu izvođenja svakodnevnih aktivnosti. Nikako se ne smije zanemariti činjenica da osobe s poremećajem iz spektra autizma nisu jedine koje doživljavaju senzorne teškoće. U posljednjih je desetak godina vrlo popularna terapija senzorne integracije i oprema koja osigurava optimalnu senzornu dijetu onima s teškoćama senzorne integracije. S obzirom na to da se ovaj pristup pokazao znanstveno neutemeljenim, u Osnovnoj školi 22.lipnja, Odjelima za učenike s teškoćama u razvoju, Sisak se ovome pristupilo drugačije. Opremljena se naziva Mirna soba, kojoj je cilj stvarati mogućnosti za optimalno funkcioniranje, učenje i usvajanje nastavanog plana i programa. Provedeno je inicijalno istraživanje s ciljem ispitivanja učinka mirne sobe na učenike. U istraživanju su sudjelovali učenici koji pohađaju Odjele za učenike s teškoćama u razvoju Osnovne škole 22.lipnja, Sisak. Rezultati ukazuju na stimulirajući i opuštajući učinak mirne sobe na učenike što se manifestira u nastavnom radu kasnije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti