Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1167727

Mirna soba


Koštić, Lorena; Rađenović, Azra
Mirna soba // Kreativni puls u praktičnom radu s djecom i adolescentima s teškoćama u razvoju i odraslim osobama s invaliditetom te osobama s psihičkim smetnjama
Zagreb, Hrvatska, 2021. str. /-/ (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1167727 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mirna soba
(Calming room)

Autori
Koštić, Lorena ; Rađenović, Azra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Kreativni puls u praktičnom radu s djecom i adolescentima s teškoćama u razvoju i odraslim osobama s invaliditetom te osobama s psihičkim smetnjama

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 28.05.2021. - 29.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
mirna soba, senzorna integracija, motivacija
(calming room, sensory integration, motivation)

Sažetak
Istraživanjima se pokazalo da se u 96% osoba s poremećajem iz spektra autizma u svakodnevnom funkcioniranju manifestira neki od oblika senzornih teškoća što svakako utječe na kvalitetu izvođenja svakodnevnih aktivnosti. Nikako se ne smije zanemariti činjenica da osobe s poremećajem iz spektra autizma nisu jedine koje doživljavaju senzorne teškoće. U posljednjih je desetak godina vrlo popularna terapija senzorne integracije i oprema koja osigurava optimalnu senzornu dijetu onima s teškoćama senzorne integracije. S obzirom na to da se ovaj pristup pokazao znanstveno neutemeljenim, u Osnovnoj školi 22.lipnja, Odjelima za učenike s teškoćama u razvoju, Sisak se ovome pristupilo drugačije. Opremljena se naziva Mirna soba, kojoj je cilj stvarati mogućnosti za optimalno funkcioniranje, učenje i usvajanje nastavanog plana i programa. Provedeno je inicijalno istraživanje s ciljem ispitivanja učinka mirne sobe na učenike. U istraživanju su sudjelovali učenici koji pohađaju Odjele za učenike s teškoćama u razvoju Osnovne škole 22.lipnja, Sisak. Rezultati ukazuju na stimulirajući i opuštajući učinak mirne sobe na učenike što se manifestira u nastavnom radu kasnije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Lorena Koštić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Koštić, Lorena; Rađenović, Azra
Mirna soba // Kreativni puls u praktičnom radu s djecom i adolescentima s teškoćama u razvoju i odraslim osobama s invaliditetom te osobama s psihičkim smetnjama
Zagreb, Hrvatska, 2021. str. /-/ (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Koštić, L. & Rađenović, A. (2021) Mirna soba. U: Kreativni puls u praktičnom radu s djecom i adolescentima s teškoćama u razvoju i odraslim osobama s invaliditetom te osobama s psihičkim smetnjama.
@article{article, author = {Ko\v{s}ti\'{c}, Lorena and Ra\djenovi\'{c}, Azra}, year = {2021}, pages = {/-/}, keywords = {mirna soba, senzorna integracija, motivacija}, title = {Mirna soba}, keyword = {mirna soba, senzorna integracija, motivacija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ko\v{s}ti\'{c}, Lorena and Ra\djenovi\'{c}, Azra}, year = {2021}, pages = {/-/}, keywords = {calming room, sensory integration, motivation}, title = {Calming room}, keyword = {calming room, sensory integration, motivation}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font