Pregled bibliografske jedinice broj: 1167717
MARKETING STRATEGIJE I NJIHOVA ULOGA U STVARANJU PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE
MARKETING STRATEGIJE I NJIHOVA ULOGA U STVARANJU PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE // Acta Economica Et Turistica, 7 (2021), 2; 139-274 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1167717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETING STRATEGIJE I NJIHOVA ULOGA U STVARANJU
PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE
(MARKETING STRATEGIES
AND THEIR ROLE IN
BUILDING TOURISM
DESTINATION
RECOGNITION)
Autori
Guzovski, Marina
Izvornik
Acta Economica Et Turistica (1849-8469) 7
(2021), 2;
139-274
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
upravljanje marketingom, marketing strategije, pozicioniranje, destinacijski marketing, destinacijski brend
(marketing management, marketing strategies, positioning, destination marketing, destination brand)
Sažetak
Upravljanje marketingom kroz marketing strategije u segmentu turizma ima ključnu ulogu u stvaranju prepoznatljivosti određene turističke destinacije odnosno destinacijsko pozicioniranje i stvaranje destinacijskog brenda. Svrha ovog rada je ukazati na važnost i prednosti strateškog marketinškog planiranja i promišljanja u smislu destinacijskog pozicioniranja, prepoznatljivosti i stvaranju destinacijskog brenda. Istraživanje ima za cilj prikazati na primjeru grada Vukovara na koji način strateško marketinško planiranje uz jasnu viziju i kontinuirano i integrirano djelovanje svih sudionika može rezultirati pozitivnim turističkim rezultatima, kako bi se mogle istaknuti i daljnje mogućnosti i preporuke za razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija