Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1167717

MARKETING STRATEGIJE I NJIHOVA ULOGA U STVARANJU PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE


Guzovski, Marina
MARKETING STRATEGIJE I NJIHOVA ULOGA U STVARANJU PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE // Acta Economica Et Turistica, 7 (2021), 2; 139-274 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1167717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MARKETING STRATEGIJE I NJIHOVA ULOGA U STVARANJU PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE
(MARKETING STRATEGIES AND THEIR ROLE IN BUILDING TOURISM DESTINATION RECOGNITION)

Autori
Guzovski, Marina

Izvornik
Acta Economica Et Turistica (1849-8469) 7 (2021), 2; 139-274

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
upravljanje marketingom, marketing strategije, pozicioniranje, destinacijski marketing, destinacijski brend
(marketing management, marketing strategies, positioning, destination marketing, destination brand)

Sažetak
Upravljanje marketingom kroz marketing strategije u segmentu turizma ima ključnu ulogu u stvaranju prepoznatljivosti određene turističke destinacije odnosno destinacijsko pozicioniranje i stvaranje destinacijskog brenda. Svrha ovog rada je ukazati na važnost i prednosti strateškog marketinškog planiranja i promišljanja u smislu destinacijskog pozicioniranja, prepoznatljivosti i stvaranju destinacijskog brenda. Istraživanje ima za cilj prikazati na primjeru grada Vukovara na koji način strateško marketinško planiranje uz jasnu viziju i kontinuirano i integrirano djelovanje svih sudionika može rezultirati pozitivnim turističkim rezultatima, kako bi se mogle istaknuti i daljnje mogućnosti i preporuke za razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Guzovski, Marina
MARKETING STRATEGIJE I NJIHOVA ULOGA U STVARANJU PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE // Acta Economica Et Turistica, 7 (2021), 2; 139-274 (domaća recenzija, članak, stručni)
Guzovski, M. (2021) MARKETING STRATEGIJE I NJIHOVA ULOGA U STVARANJU PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE. Acta Economica Et Turistica, 7 (2), 139-274.
@article{article, author = {Guzovski, Marina}, year = {2021}, pages = {139-274}, keywords = {upravljanje marketingom, marketing strategije, pozicioniranje, destinacijski marketing, destinacijski brend}, journal = {Acta Economica Et Turistica}, volume = {7}, number = {2}, issn = {1849-8469}, title = {MARKETING STRATEGIJE I NJIHOVA ULOGA U STVARANJU PREPOZNATLJIVOSTI TURISTI\v{C}KE DESTINACIJE}, keyword = {upravljanje marketingom, marketing strategije, pozicioniranje, destinacijski marketing, destinacijski brend} }
@article{article, author = {Guzovski, Marina}, year = {2021}, pages = {139-274}, keywords = {marketing management, marketing strategies, positioning, destination marketing, destination brand}, journal = {Acta Economica Et Turistica}, volume = {7}, number = {2}, issn = {1849-8469}, title = {MARKETING STRATEGIES AND THEIR ROLE IN BUILDING TOURISM DESTINATION RECOGNITION}, keyword = {marketing management, marketing strategies, positioning, destination marketing, destination brand} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font