Pregled bibliografske jedinice broj: 1167657
Korporativno komuniciranje u uvjetima pandemije Fortenova grupe
Korporativno komuniciranje u uvjetima pandemije Fortenova grupe, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Koprivnica
CROSBI ID: 1167657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korporativno komuniciranje u uvjetima pandemije
Fortenova grupe
(Fortenova group Corporate Communication in Pandemic)
Autori
Lacić, Dražen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Koprivnica
Datum
20.04
Godina
2021
Stranica
50
Mentor
Tafra-Vlahović, Majda
Ključne riječi
korporativne komunikacije ; pandemija ; tvrtka ; interna komunikacija
(corporate communication ; pandemic ; company ; interna komunikacija)
Sažetak
Komunikacija je nužna za funkcioniranje svakog društvenog sustava i organizacija. Stoga korporativno komuniciranje shvaćamo kao način promišljanja kojim se obuhvaćaju sve komunikacijske aktivnosti unutar organizacije. Cilj rada je utvrditi kako je tvrtka Fortenova grupa komunicirala u uvjetima pandemije, s naglaskom na internu komunikaciju. Rezultati istraživanja dobiveni putem anketnog upitnika i otvorenih intervjua, potvrdili su ulogu i važnost korporativnog komuniciranja s naglaskom na internoj komunikaciji koju organizacija treba njegovati i usavršavati prema svojim zaposlenicima. Kvalitetna interna komunikacija rezultira i većom motivacijom zaposlenika, koja u konačnici i doprinosi boljoj uspješnosti cijele organizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku,
Sveučilište Sjever, Koprivnica
Profili:
Majda Tafra-Vlahović
(autor)