Pregled bibliografske jedinice broj: 1167448
ENASTAVA: NUŽNOST HOLISTIČKOG PRISTUPA
eNASTAVA: NUŽNOST HOLISTIČKOG PRISTUPA // Printing & Design 2021 / Žiljak Gršić, J. (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2021. str. 156-167 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1167448 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ENASTAVA: NUŽNOST HOLISTIČKOG PRISTUPA
(E-TEACHING: THE NECESSITY OF A HOLISTIC APPROACH)
Autori
Pogarcic, Ivan ; Seturidze, Rusudan ; Davidović, Vlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Printing & Design 2021
/ Žiljak Gršić, J. - Zagreb : FotoSoft (FS), 2021, 156-167
Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2021
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.06.2021. - 10.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje, eObrazovanje, pandemija, holizam, kurikulum
(education, eEducation, pandemic, holism, curriculum)
Sažetak
Potreba za obrazovanjem je neupitna i nužna. Pravi razlozi i povodi za obrazovanjem su stvar pojedinca. Najčešće su posljedica potreba pojedinca. Te su potrebe posljedica različitih okolnosti u kojima pojedinac živi i/ili radi. Proces obrazovanja je, u organizacijskom i operativnom smislu najčešće postavljen institucijski. Institucije su, uobičajeno u nadležnosti države ili resornog ministarstva. Premda ne u potpunosti, ako se uzmu u obzir privatne institucije. Dio koji nije ovisan o vlasniku je plan i program obrazovanja. Plan i program obrazovanja su određeni potrebama učesnika u obrazovanju i ciljevima koji se postave prilikom organizacije i planiranja izvedbe. Operativna izvedba je, uvjetno rečeno, druga etapa obrazovanja. Kako, kada, gdje i s čime će se realizirati nastava ovisit će o mnogo faktora. Povijesno taj je proces oblikovan i modificiran bez posebnih, drastičnih ili radikalnih zaokreta. Naravno da se ideološki okviri trebaju izuzeti. Ipak, neočekivane okolnosti mogu nametnuti specifične okolnosti realizacije obrazovanja. Obrazovanje izravno, premda ne i izrijekom, pretpostavlja puninu zdravstvenih okolnosti. Bolest, a pogotovo pandemija, nametnut će posebne okolnosti za realizaciju obrazovanja. Radom se pokušava pokazati u kojoj je mjeri online nastava imperativ i prevalentni oblik izvedbe obrazovnih procesa, kada, gdje i kako.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli