Pregled bibliografske jedinice broj: 1167282
Važnost odabira adekvatnih zaposlenika za uspješnost hotela na primjeru hotela Slavija
Važnost odabira adekvatnih zaposlenika za uspješnost hotela na primjeru hotela Slavija, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Split
CROSBI ID: 1167282 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost odabira adekvatnih zaposlenika za uspješnost
hotela na primjeru hotela Slavija
(The importance of selecting adequate employees for
the success of the hotel on the example of Hotel
Slavija)
Autori
Pestić, Ivan Emanuel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Split
Datum
27.10
Godina
2021
Stranica
41
Mentor
Marušić, Filipa
Ključne riječi
hotelijerstvo ; hotel Slavija ; ljudski resursi ; upravljanje ljudskim resursima
(hotel management ; hotel Slavija ; human resources ; human resources management)
Sažetak
U ovom radu je prikazana važnost odabira adekvatnih zaposlenika na uspješnost hotela na primjeru hotela Slavija. Kroz teorijsku obradu objašnjen je pojam i obilježja hotelijerstva, kao i proces upravljanja ljudskim resursima u hotelijerstvu. Ljudski resursi su važni za poslovanje svakog poduzeća, pa tako i za poslovanje hotela. Upravo su zaposlenici hotela prvi koji ostvaruju kontakt sa gostima i na taj način grade imidž hotela. Važnost ljudskih resursa se vidi u činjenici da su djelatnici hotela zaslužni za ukupni dojam hotela. Za potrebe rada je proveden intervju sa Mirjanom Svagušom, generalnim menadžerom hotela Slavija. Značajnu ulogu u poslovanju hotela imaju njegovi zaposlenici. Oni svojim ljubaznošću i stručnošću moraju privući potencijalnog gosta. Menadžment hotela posebnu pažnju pridaje upravljanju ljudskim resursima što dovodi do odgovarajućeg popunjavanja i održavanja potrebnih radnih mjesta kako bi se osiguralo nesmetano odvijanje proizvodnih procesa, tj. kvalitetno zadovoljavanje gostovih zahtjeva, želja i potreba za uslugama smještaja, hrane i pića i izvan hotelskih usluga. Kako bi se unaprijedila kvaliteta proizvoda i usluge, hotel Slavija provodi edukaciju zaposlenika (stalnih i sezonskih zaposlenika) kako bi se povećala uslužnosti i stručnosti. Svakodnevno se provodi mjerenje učinkovitosti, što u konačnici utječe i na sustav motivacije zaposlenika, pri čemu se nagrađuju oni koji su sposobni i utječu na povećanje zadovoljstva gostiju. Također, nastoje poticati zaposlenike na dodatnu obuku i usavršavanje novih tehnologija koje značajno mogu koristiti u unaprjeđenju poslovanja hotela. Bez kvalitetnih zaposlenika, ovaj hotel ne bi mogao uspješno poslovati. U hotelu zbog toga nastoje zadržati svoje zaposlenike, te tijekom ljetnih sezona, kada je potražnja za hotelskim smještajem najveća, pronaći kvalitetne sezonske zaposlenike, pri čemu prednost imaju oni koji su sezonu u hotelu već odradili, a pokazali su se posebno uspješnim. Sve navedeno se može primijeniti i na poslovanje nekog drugog hotela jer su učinkoviti ljudski resursi ključ uspjeha svakog hotela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split
Profili:
Filipa Marušić
(mentor)