Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1167275

Upravljanje kriznim situacijama na primjeru hotela Fermai


Gojević, Matej
Upravljanje kriznim situacijama na primjeru hotela Fermai, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Split


CROSBI ID: 1167275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje kriznim situacijama na primjeru hotela Fermai
(Crisis management on the example of Hotel Fermai)

Autori
Gojević, Matej

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Split

Datum
27.10

Godina
2021

Stranica
40

Mentor
Marušić, Filipa

Ključne riječi
turizam ; poslovna kriza ; krizni menadžment
(business crisis ; crisis management ; tourism)

Sažetak
Poslovna kriza je neželjeno i neplanirano razdoblje u poslovanju. Kriza, kao rezultat neučinkovitog upravljanja rizikom nastaje pod uzrocima ljudskih ili prirodnih faktora. Osim ljudskih i prirodnih faktora koji utječu na nastanak krize, uzroci se mogu podijeliti na unutarnje i vanjske. Unutarnji uzroci nastaju kao posljedica promjena u poduzeću, a vanjski iz promjena uvjeta u okolini poduzeća. Na vanjske uzroke kriza se ne može djelovati, ali ih je moguće predvidjeti i prilagoditi im se dok se unutarnje uzroke kriza menadžment može utjecati. Posljedice kriznih situacija su raznolike, a očituju se kroz različite probleme u poslovanju gdje je na prvom mjestu je slabljenje likvidnosti i opadanje prihoda. Nošenje s kriznim situacijama u poslovanju poduzeća zahtjeva dobru pripremu menadžmenta i njihov učinkovit odgovor. Kriza će imati jače posljedice što je veća razina nepripremljenosti poduzeća, a pravovremeno uočavanje simptoma krize i donošenje pravilnih odluka utječe pozitivno na poslovanje. Co-vid 19 pandemija je u svijetu pa i u Hrvatskoj uzrokovala značajne krize u poslovanju. Mjere donese od strane Republike Hrvatske značajno su utjecale na turizam odnosno na broj dolazaka i noćenja turista. Ovu krizu možemo nazvati krizom koja je šokirala svijet čije su se posljedice gotovo zamrznule turizam. Unatoč tome što je ova pandemija prirodna kriza dobrim upravljanjem je moguće ublažiti njene posljedice. Krizno upravljanje obuhvaća veliki spektar aktivnosti, a glavna zadaća kriznog menadžmenta je prepoznavanje simptoma krize, minimiziranje prijetnji te uspješno upravljanje kriznim situacijama. U ovom radu opisane su vrste kriza, uzroci i posljedice te uloga kriznog menadžmenta u vođenju hotela u kriznim situacijama. Upravljanje kriznim situacijama opisano je na primjeru hotela Fermai.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Profili:

Avatar Url Filipa Marušić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Gojević, Matej
Upravljanje kriznim situacijama na primjeru hotela Fermai, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Split
Gojević, M. (2021) 'Upravljanje kriznim situacijama na primjeru hotela Fermai', diplomski rad, preddiplomski, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gojevi\'{c}, Matej}, year = {2021}, pages = {40}, keywords = {turizam, poslovna kriza, krizni menad\v{z}ment}, title = {Upravljanje kriznim situacijama na primjeru hotela Fermai}, keyword = {turizam, poslovna kriza, krizni menad\v{z}ment}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gojevi\'{c}, Matej}, year = {2021}, pages = {40}, keywords = {business crisis, crisis management, tourism}, title = {Crisis management on the example of Hotel Fermai}, keyword = {business crisis, crisis management, tourism}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font