Pregled bibliografske jedinice broj: 1167175
Promjena paradigme slušanja glazbe u osnovnoj glazbenoj školi: mogućnosti i izazovi
Promjena paradigme slušanja glazbe u osnovnoj glazbenoj školi: mogućnosti i izazovi // 17. dani teorije glazbe
Zagreb, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1167175 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promjena paradigme slušanja glazbe u osnovnoj
glazbenoj školi: mogućnosti i izazovi
(Changing the paradigm of listening to music in
primary music school: opportunities and challenges)
Autori
Vidulin, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
17. dani teorije glazbe
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.10.2021. - 24.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
slušanje glazbe, povijesni presjek, glazbena škola, učenici, učitelji
(listening to music, historical cross-section, music school, students, teachers)
Sažetak
Predavanje će se usmjeriti na teorijska i praktična dostignuća višemodalnoga i interdisciplinarnoga pristupa slušanju glazbe kojim učenici razvijaju muzikalno mišljenje, glazbene vještine te stječu znanja na nastavi solfeggia. Prednosti ovakvoga auditivnoga pristupa ogledaju se u većoj asocijativnosti, intenzivnijoj obradi podataka, duljem održavanju pažnje, boljem razumijevanju i poticajnosti tijekom učenja. Cilj je da se višerazinskim iskustvom i intenzivnim doživljajima utječe na oblikovanje kulturno- umjetničkoga identiteta učenika. Kao najava istraživanja nove strategije slušanja glazbe u hrvatskim glazbenim školama, sudionici skupa upoznat će se s načinima metodičke artikulacije slušanja glazbe tijekom nastave solfeggia na konkretnim primjerima umjetničke glazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost