Pregled bibliografske jedinice broj: 1167109
Didaktičke računalne igre u digitalnim udžbenicima Prirode i društva
Didaktičke računalne igre u digitalnim udžbenicima Prirode i društva, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1167109 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktičke računalne igre u digitalnim udžbenicima
Prirode i društva
(Didactic Computer Games in Digital Student's Books
of Science Education)
Autori
Miljanić, Karmen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
22.11
Godina
2021
Stranica
54
Mentor
Kostović Vranješ, Vesna ; Bulić, Mila
Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija, digitalni udžbenici, didaktičke računalne igre, priroda i društvo
(information and communication technology, digital textbooks, didactic computer games, science and society)
Sažetak
Kroz povijest pa sve do danas poučavanje i učenje se mijenjalo i prilagođavalo vremenima, suočavalo s raznim izazovima na koje su učitelji i drugi obrazovni djelatnici spremno odgovarali. Današnje digitalno društvo stavlja naglasak na široku uporabu IKT-a kako u svakodnevnom životu tako i u obrazovanju. Tiskani udžbenici prirode i društva koji su odobreni od strane MZOS-a imaju i digitalnu inačicu udžbenika koja je bogata sadržajima, a najviše didaktičkim računalnim igrama. Provedenim istraživanjem određivala se brojnost i tematika didaktičkih računalnih igara u svim odobrenim udžbenicima za nastavni predmet Priroda i društvo. Također je proveden i polustrukturirani intervju s učiteljicama razredne nastave kako bi istražili primjenjuju li učitelji/učiteljice razredne nastave digitalne udžbenike u svom radu. Rezultati istraživanja pokazuju izrazitu brojnost didaktičkih računalnih igara u udžbenicima Prirode i društva kroz sva četiri razreda osnove škole te je tematika ovih igara uglavnom slična ili ista. Učiteljice razredne nastave upozoravaju na potrebnu detaljne edukacije za uporabu digitalnih udžbenika jer upravo o educiranosti učitelja ovisi primjena digitalnih udžbenika u nastavi. Educiraniji učitelj često koriste digitalne udžbenike i materijale u radu s učenicima dok oni koji nisu dovoljno educirani rijetko ih koriste ili ih uopće ne koriste.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu