Pregled bibliografske jedinice broj: 1167033
Metodički pristup obradi argumentacije u nastavi retorike u srednjoj školi
Metodički pristup obradi argumentacije u nastavi retorike u srednjoj školi, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1167033 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristup obradi argumentacije u nastavi
retorike u srednjoj školi
(Methodical approach to learning argumentation in
high school rhetoric classes)
Autori
Rora, Mihovil
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.12
Godina
2021
Stranica
54
Mentor
Jelena Vlašić Duić
Ključne riječi
argumentacija, retorika, gimnazija, metodika
(argumentation, rhetorics, high school, methodology)
Sažetak
U teorijskom uvodu obrađuju se ključni pojmovi iz područja argumentacije i daje se kratki pregled poučavanja retorike i argumentacije u hrvatskim srednjim školama. Analiziraju se nastavni programi retorike u trima gimmazijama a obzirom na nastavne sadržaje i ishode te se donose preporuke kojima bi se moglo unaprijediti poučavanje argumentacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija