Pregled bibliografske jedinice broj: 1166884
Utjecaj pandemije COVID-19 na glazbeno obrazovanje u Republici Hrvatskoj: problematika provođenja nastave na daljinu
Utjecaj pandemije COVID-19 na glazbeno obrazovanje u Republici Hrvatskoj: problematika provođenja nastave na daljinu // Napredak (Zagreb), 162 (2021), 3-4; 295-312 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1166884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj pandemije COVID-19 na glazbeno obrazovanje u Republici
Hrvatskoj: problematika provođenja nastave na daljinu
(The impact of the COVID-19 pandemic on music education in the
Republic of Croatia: Problems of conducting virtual distance learning)
Autori
Mičija Palić, Martina
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 162
(2021), 3-4;
295-312
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
glazba ; glazbene škole ; informacijsko-komunikacijska tehnologija ; obrazovanje na daljinu ; nastava glazbe na daljinu
(music ; music schools ; information and communication technology ; distance education ; online music teaching)
Sažetak
S obzirom na to da je pandemija COVID-19 utjecala na migriranje obrazov- nog sustava u virtualni prostor tijekom proljeća 2020. godine, u ovom se radu nastoji prikazati problematika provođenja nastave na daljinu u glazbe- nim školama uzimajući u obzir specifičnosti umjetničkog obrazovanja. Stoga je provedeno empirijsko istraživanje u kojemu su sudjelovali učenici osnovnih i srednjih glazbenih škola u Republici Hrvatskoj (N = 382) s ciljem prikazivanja njihovih stavova o pojedinim segmentima nastave na daljinu. Rezultati su pokazali da se učenici načelno dobro snalaze u savladavanju zahtjeva nastave na daljinu, iako ju smatraju zahtjevnijom od nastave uživo. Također, korištenje tehnički neprimjerenih uređaja i aplikacija u značajnoj mjeri utječe na kvalitetu nastave, a provođenje nastave u realnom vremenu tendencija je koju je neophodno u potpunosti implementirati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)