Pregled bibliografske jedinice broj: 1166525
Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću
Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću. Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021 (monografija)
CROSBI ID: 1166525 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateško komuniciranje država – javna
diplomacija, brendiranje država i nacija,
međunarodni odnosi s javnošću
(Strategic communication of states - public
diplomacy, branding of states and nations,
international public relations)
Autori
Skoko, Božo
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays
Grad
Zagreb : Sarajevo
Godina
2021
Stranica
854
ISBN
978-953-8289-40-8
Ključne riječi
strateško komuniciranje, javna diplomacija, nacionalno brendiranje, međunarodni odnosi s javnošću, Hrvatska
(strategic communication, public diplomacy, nation branding, international public relations, Croatia)
Sažetak
Knjiga se bavi ulogom države kao komunikacijskog subjekta u međunarodnim odnosima te teorijski i praktično analizira ključne oblike strateškog komuniciranja država – javnu diplomaciju, nacionalno brendiranje i međunarodne odnose s javnošću. Obuhvaća ključne pristupe ovom fenomenu te komunikacijske strategije i alate, kojima se koriste države u međunarodnim odnosima, odnosno u upravljanju vlastitim identitetom i imidžom, te reputacijom. Koncept zemlje podrijetla ; meka moć ; nacionalni identitet i imidž ; interkulturna komunikacija ; javna, gospodarska i kulturna diplomacija ; međunarodni odnosi s javnošću ; globalni mediji ; nacionalno brendiranje ; nositelji strateškog komuniciranja država ; uloga kulture, kreativne industrije, turizma, sporta, načina života, lidera i gastronomije u promociji država te razvoj hrvatske javne diplomacije – samo su neke od tema kojima se bavi ova knjiga. Uz bogat pregled teorijskih pristupa i koncepata, originalan vlastiti doprinos autora u razumijevanju tog fenomena i kreiranju novog modela upravljanja nacionalnim identitetom i imidžom u svrhu postizanja međunarodnog ugleda, knjiga donosi i studije slučaja te primjere dobre prakse iz cijelog svijeta, kao i priloge vodećih hrvatskih i svjetskih stručnjaka, koji pišu o primjeni strateškog komuniciranja u praksi. Sve to ovaj sveučilišni udžbenik čini cjelovitim, nezaobilaznim i jedinstvenim u razumijevanju i primjeni strateškog komuniciranja država. A valja naglasiti kako je ovo je prvi udžbenik posvećen fenomenu država kao komunikatora u međunarodnim odnosima, odnosno strateškom komuniciranju država, u ovom dijelu Europe, a po pristupu i načinu prezentacije sadržaja jedinstven je i u globalnim okvirima. Knjiga je koncipirana kroz osam poglavlja, odnosno dva sveska. Prvih šest (objedinjenih u prvom svesku) autorska su poglavlja, posvećena novoj ulozi države kao brenda u globalnom okruženju, interkulturnoj komunikaciji, javnoj diplomaciji, brendiranju država i nacija, primjeni međunarodnih odnosa s javnošću, te strateškom komuniciranju država u praksi. Poglavlja uz bogat teorijski pregled, donose i mnoštvo primjera, korisnih priloga i eseja globalnih stručnjaka. Posljednja dva poglavlja, koja se nalaze u drugom (uredničkom) dijelu knjige donose priloge gostujućih autora, vodećih hrvatskih znanstvenika i stručnjaka za pojedina područja komuniciranja i promocije država, odnosno hrvatsku javnu diplomaciju. Knjiga je uvrštena među znanstvene monografije Sveučilišta u Zagrebu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays
Profili:
Božo Skoko
(autor)