Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1166525

Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću


Skoko, Božo
Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću. Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021 (monografija)


CROSBI ID: 1166525 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću
(Strategic communication of states - public diplomacy, branding of states and nations, international public relations)

Autori
Skoko, Božo

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays

Grad
Zagreb : Sarajevo

Godina
2021

Stranica
854

ISBN
978-953-8289-40-8

Ključne riječi
strateško komuniciranje, javna diplomacija, nacionalno brendiranje, međunarodni odnosi s javnošću, Hrvatska
(strategic communication, public diplomacy, nation branding, international public relations, Croatia)

Sažetak
Knjiga se bavi ulogom države kao komunikacijskog subjekta u međunarodnim odnosima te teorijski i praktično analizira ključne oblike strateškog komuniciranja država – javnu diplomaciju, nacionalno brendiranje i međunarodne odnose s javnošću. Obuhvaća ključne pristupe ovom fenomenu te komunikacijske strategije i alate, kojima se koriste države u međunarodnim odnosima, odnosno u upravljanju vlastitim identitetom i imidžom, te reputacijom. Koncept zemlje podrijetla ; meka moć ; nacionalni identitet i imidž ; interkulturna komunikacija ; javna, gospodarska i kulturna diplomacija ; međunarodni odnosi s javnošću ; globalni mediji ; nacionalno brendiranje ; nositelji strateškog komuniciranja država ; uloga kulture, kreativne industrije, turizma, sporta, načina života, lidera i gastronomije u promociji država te razvoj hrvatske javne diplomacije – samo su neke od tema kojima se bavi ova knjiga. Uz bogat pregled teorijskih pristupa i koncepata, originalan vlastiti doprinos autora u razumijevanju tog fenomena i kreiranju novog modela upravljanja nacionalnim identitetom i imidžom u svrhu postizanja međunarodnog ugleda, knjiga donosi i studije slučaja te primjere dobre prakse iz cijelog svijeta, kao i priloge vodećih hrvatskih i svjetskih stručnjaka, koji pišu o primjeni strateškog komuniciranja u praksi. Sve to ovaj sveučilišni udžbenik čini cjelovitim, nezaobilaznim i jedinstvenim u razumijevanju i primjeni strateškog komuniciranja država. A valja naglasiti kako je ovo je prvi udžbenik posvećen fenomenu država kao komunikatora u međunarodnim odnosima, odnosno strateškom komuniciranju država, u ovom dijelu Europe, a po pristupu i načinu prezentacije sadržaja jedinstven je i u globalnim okvirima. Knjiga je koncipirana kroz osam poglavlja, odnosno dva sveska. Prvih šest (objedinjenih u prvom svesku) autorska su poglavlja, posvećena novoj ulozi države kao brenda u globalnom okruženju, interkulturnoj komunikaciji, javnoj diplomaciji, brendiranju država i nacija, primjeni međunarodnih odnosa s javnošću, te strateškom komuniciranju država u praksi. Poglavlja uz bogat teorijski pregled, donose i mnoštvo primjera, korisnih priloga i eseja globalnih stručnjaka. Posljednja dva poglavlja, koja se nalaze u drugom (uredničkom) dijelu knjige donose priloge gostujućih autora, vodećih hrvatskih znanstvenika i stručnjaka za pojedina područja komuniciranja i promocije država, odnosno hrvatsku javnu diplomaciju. Knjiga je uvrštena među znanstvene monografije Sveučilišta u Zagrebu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo
Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću. Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021 (monografija)
Skoko, B. (2021) Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću. Zagreb : Sarajevo, Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays.
@book{book, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2021}, pages = {854}, keywords = {strate\v{s}ko komuniciranje, javna diplomacija, nacionalno brendiranje, me\djunarodni odnosi s javno\v{s}\'{c}u, Hrvatska}, isbn = {978-953-8289-40-8}, title = {Strate\v{s}ko komuniciranje dr\v{z}ava – javna diplomacija, brendiranje dr\v{z}ava i nacija, me\djunarodni odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, keyword = {strate\v{s}ko komuniciranje, javna diplomacija, nacionalno brendiranje, me\djunarodni odnosi s javno\v{s}\'{c}u, Hrvatska}, publisher = {Synopsis ; Plejada ; Veleu\v{c}ili\v{s}te Edward Bernays}, publisherplace = {Zagreb : Sarajevo} }
@book{book, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2021}, pages = {854}, keywords = {strategic communication, public diplomacy, nation branding, international public relations, Croatia}, isbn = {978-953-8289-40-8}, title = {Strategic communication of states - public diplomacy, branding of states and nations, international public relations}, keyword = {strategic communication, public diplomacy, nation branding, international public relations, Croatia}, publisher = {Synopsis ; Plejada ; Veleu\v{c}ili\v{s}te Edward Bernays}, publisherplace = {Zagreb : Sarajevo} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font