Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1166421

Uloga i nužnost edukacije turističkih djelatnika o interpretaciji tradicijske kulture u brendiranju identiteta destinacije


Lekić, Romana, Padjen, Đurić, Ingrid; Dabo, Krešimir
Uloga i nužnost edukacije turističkih djelatnika o interpretaciji tradicijske kulture u brendiranju identiteta destinacije // MIGRACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA Sigurnosni i gospodarski aspekti migracija / Bašić, Ferdo ; Akrap, Anđelko ; Feletar, Dragutin ; Perić, Kaselj, Marina ; Knežević, Danijel (ur.).
Zagreb: Institut za migracije i narodnost, HAZU, 2021. str. 270-287 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1166421 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i nužnost edukacije turističkih djelatnika o interpretaciji tradicijske kulture u brendiranju identiteta destinacije
(The role and necessity of educating tourism professionals on the interpretation of traditional culture in branding the identity of the destination)

Autori
Lekić, Romana, Padjen, Đurić, Ingrid ; Dabo, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MIGRACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA Sigurnosni i gospodarski aspekti migracija / Bašić, Ferdo ; Akrap, Anđelko ; Feletar, Dragutin ; Perić, Kaselj, Marina ; Knežević, Danijel - Zagreb : Institut za migracije i narodnost, HAZU, 2021, 270-287

ISBN
978-953-6028-55-9

Skup
2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Migracije i identitet: kultura, ekonomija i država

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska, 19.05.2021. - 21.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
edukacija, turizam, tradicijska kultura, baština, upravljanje doživljajem, storytelling
(education, tourism, traditional culture, heritage, experience management, storytelling)

Sažetak
U trenutku kada tržište doživljava turbulentne promjene uslijed pandemije koja je uvelike promijenila pravila i trendove funkcioniranja različitih sektora, transformacija se osobito odrazila na turizam. Uz sve adaptacijske procese koji zahtijevaju žurnu implementaciju u upravljanju turističkim doživljajem u destinaciji, jedan od ključnih aspekata uspješne prilagodbe novonastaloj situaciji naglasak je na primjeni novih modela interpretacije baštine i tradicijske kulture u procesu brendiranja lokacije. Kako bi se ključni dionici u turizmu mogli pripremiti za uporabu različitih tradicijskih elemenata u svrhu izbora pravilnog interpretiranja atrakcije, neophodno im je ponuditi i nova znanja u skladu sa novim trendovima ekonomije doživljaja i storytellinga. Ovaj rad bavi se analizom zadovoljstva polaznika prvog takvog neformalnog cjeloživotnog obrazovanja za interpretatore hrvatske tradicijske kulture u organizaciji Turističke zajednice Sisačko-moslavačke županije, a izvedbi i programskom rješenju Visoke škole za komunikacijski menadžment Edward Bernays. Edukacija je okupila ključne dionike u turizmu Sisačko moslavačke županije kao polaznike programa, a predavački tim formiran je od stručnjaka i znanstvenika iz Instituta za etnologiju i folkloristiku, Etnografskog muzeja u Zagrebu, Ansambla narodnih plesova i pjesama Hrvatske Lado, Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu te Visoke škole Edward Bernays.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Krešimir Dabo (autor)

Avatar Url Romana Lekić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lekić, Romana, Padjen, Đurić, Ingrid; Dabo, Krešimir
Uloga i nužnost edukacije turističkih djelatnika o interpretaciji tradicijske kulture u brendiranju identiteta destinacije // MIGRACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA Sigurnosni i gospodarski aspekti migracija / Bašić, Ferdo ; Akrap, Anđelko ; Feletar, Dragutin ; Perić, Kaselj, Marina ; Knežević, Danijel (ur.).
Zagreb: Institut za migracije i narodnost, HAZU, 2021. str. 270-287 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lekić, Romana, Padjen, Đurić, Ingrid & Dabo, K. (2021) Uloga i nužnost edukacije turističkih djelatnika o interpretaciji tradicijske kulture u brendiranju identiteta destinacije. U: Bašić, F., Akrap, A., Feletar, D., Perić, Kaselj, Marina & Knežević, D. (ur.)MIGRACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA Sigurnosni i gospodarski aspekti migracija.
@article{article, author = {Dabo, Kre\v{s}imir}, year = {2021}, pages = {270-287}, keywords = {edukacija, turizam, tradicijska kultura, ba\v{s}tina, upravljanje do\v{z}ivljajem, storytelling}, isbn = {978-953-6028-55-9}, title = {Uloga i nu\v{z}nost edukacije turisti\v{c}kih djelatnika o interpretaciji tradicijske kulture u brendiranju identiteta destinacije}, keyword = {edukacija, turizam, tradicijska kultura, ba\v{s}tina, upravljanje do\v{z}ivljajem, storytelling}, publisher = {Institut za migracije i narodnost, HAZU}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dabo, Kre\v{s}imir}, year = {2021}, pages = {270-287}, keywords = {education, tourism, traditional culture, heritage, experience management, storytelling}, isbn = {978-953-6028-55-9}, title = {The role and necessity of educating tourism professionals on the interpretation of traditional culture in branding the identity of the destination}, keyword = {education, tourism, traditional culture, heritage, experience management, storytelling}, publisher = {Institut za migracije i narodnost, HAZU}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font