Pregled bibliografske jedinice broj: 1166421
Uloga i nužnost edukacije turističkih djelatnika o interpretaciji tradicijske kulture u brendiranju identiteta destinacije
Uloga i nužnost edukacije turističkih djelatnika o interpretaciji tradicijske kulture u brendiranju identiteta destinacije // MIGRACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA Sigurnosni i gospodarski aspekti migracija / Bašić, Ferdo ; Akrap, Anđelko ; Feletar, Dragutin ; Perić, Kaselj, Marina ; Knežević, Danijel (ur.).
Zagreb: Institut za migracije i narodnost, HAZU, 2021. str. 270-287 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1166421 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i nužnost edukacije turističkih djelatnika o
interpretaciji tradicijske kulture u brendiranju
identiteta destinacije
(The role and necessity of educating tourism
professionals on the interpretation of traditional
culture in branding the identity of the
destination)
Autori
Lekić, Romana, Padjen, Đurić, Ingrid ; Dabo, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIGRACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA Sigurnosni i gospodarski aspekti migracija
/ Bašić, Ferdo ; Akrap, Anđelko ; Feletar, Dragutin ; Perić, Kaselj, Marina ; Knežević, Danijel - Zagreb : Institut za migracije i narodnost, HAZU, 2021, 270-287
ISBN
978-953-6028-55-9
Skup
2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Migracije i identitet: kultura, ekonomija i država
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska, 19.05.2021. - 21.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukacija, turizam, tradicijska kultura, baština, upravljanje doživljajem, storytelling
(education, tourism, traditional culture, heritage, experience management, storytelling)
Sažetak
U trenutku kada tržište doživljava turbulentne promjene uslijed pandemije koja je uvelike promijenila pravila i trendove funkcioniranja različitih sektora, transformacija se osobito odrazila na turizam. Uz sve adaptacijske procese koji zahtijevaju žurnu implementaciju u upravljanju turističkim doživljajem u destinaciji, jedan od ključnih aspekata uspješne prilagodbe novonastaloj situaciji naglasak je na primjeni novih modela interpretacije baštine i tradicijske kulture u procesu brendiranja lokacije. Kako bi se ključni dionici u turizmu mogli pripremiti za uporabu različitih tradicijskih elemenata u svrhu izbora pravilnog interpretiranja atrakcije, neophodno im je ponuditi i nova znanja u skladu sa novim trendovima ekonomije doživljaja i storytellinga. Ovaj rad bavi se analizom zadovoljstva polaznika prvog takvog neformalnog cjeloživotnog obrazovanja za interpretatore hrvatske tradicijske kulture u organizaciji Turističke zajednice Sisačko-moslavačke županije, a izvedbi i programskom rješenju Visoke škole za komunikacijski menadžment Edward Bernays. Edukacija je okupila ključne dionike u turizmu Sisačko moslavačke županije kao polaznike programa, a predavački tim formiran je od stručnjaka i znanstvenika iz Instituta za etnologiju i folkloristiku, Etnografskog muzeja u Zagrebu, Ansambla narodnih plesova i pjesama Hrvatske Lado, Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu te Visoke škole Edward Bernays.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište Edward Bernays