Pregled bibliografske jedinice broj: 1166419
Prevencija trgovanja ljudima kao medijska tema Hrvatskog Crvenog križa
Prevencija trgovanja ljudima kao medijska tema Hrvatskog Crvenog križa // MIGRACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA. Sigurnosni i gospodarski aspekti migracija. / Bašić, F. ; Akrap, A. ; Feletar, D. ; Perić, Kaselj, M. ; Knežević, D. (ur.).
Zagreb: Institut za migracije i narodnost, HAZU, 2021. str. 181-199 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1166419 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prevencija trgovanja ljudima kao medijska tema
Hrvatskog Crvenog križa
(Prevention of human trafficking as a media topic of
the Croatian Red Cross)
Autori
Baranašić, Lada ; Dabo, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIGRACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA. Sigurnosni i gospodarski aspekti migracija.
/ Bašić, F. ; Akrap, A. ; Feletar, D. ; Perić, Kaselj, M. ; Knežević, D. - Zagreb : Institut za migracije i narodnost, HAZU, 2021, 181-199
ISBN
978-953-6028-55-9
Skup
2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Migracije i identitet: kultura, ekonomija i država
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska, 19.05.2021. - 21.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mediji, neprofitne organizacije, odnosi s javnošću, odnosi s medijima, trgovanje ljudima
(media, non-profit organizations, public relations, media relations, human trafficking)
Sažetak
Jedan od najosjetljivijih segmenata u radu neprofitnih organizacija su humanitarni projekti. To su projekti koji se prvenstveno baziraju na empatiji (oni projekti koji prikupljaju sredstva), ali i projekti koji se baziraju na podizanju svijesti o nekoj problematici u društvu. Oni iziskuju pomnu razradu svakog njihovog dijela kako bi projekt u javnosti bio transparentan i prihvaćen. Pri tome veliku ulogu ima komunikacija s medijima, koja nije uvijek jednostavna, a tom dijelu projekta mora se pružiti velika pažnja, jer će o medijskom izvještavanju ovisiti uspjeh projekta. Cilj rada bio je analizirati kako najveća neprofitna organizacija provodi svoje humanitarne projekte, kako komunicira s medijima te kako mediji utječu na percepciju javnosti o humanitarnim projektima, ali i o samoj organizaciji. Za primjer je odabran Hrvatski Crveni križ i projekt prevencije trgovanja ljudima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti