Pregled bibliografske jedinice broj: 1166313
Očuvanje zavičajnog identiteta izradom slikovnice na standardnom jeziku i narječju
Očuvanje zavičajnog identiteta izradom slikovnice na standardnom jeziku i narječju // Globalne promjene u obrazovanju i očuvanju baštine / Nikčević-Milković, A. ; Jurković, D. (ur.).
Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2021. str. 57-58 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1166313 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Očuvanje zavičajnog identiteta izradom slikovnice na
standardnom jeziku i narječju
(Preservation of Regional Identity Creating
Picturebook on Standard Language and Dialect)
Autori
Riman, Kristina ; Mohorovičić Srdoč, Hani
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Globalne promjene u obrazovanju i očuvanju baštine
/ Nikčević-Milković, A. ; Jurković, D. - Gospić : Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2021, 57-58
ISBN
978-953-331-324-5
Skup
7. Dani Šime i Ante Starčevića: Globalne promjene u obrazovanju i očuvanje baštine = Global Changes in Education and Heritage Preservation
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 21.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
slikovnica, dječja književnost, djeca, narječje, zavičajnost
(picture book, children's literature, children, dialect, homeland)
Sažetak
Slikovnica kao medij pun potencijala za različite oblike interakcije s djetetom kao recipijentom i odraslima kao posrednicima sadržaja bogatih estetskim, emotivnim, kognitivnim i edukativnim elementima, pruža prilike i za očuvanje zavičajnog identiteta osvještavanjem narječja kao zajedničke značajke pripadnosti kulturološki homogenoj i distinktivnoj društvenoj zajednici. Recentna istraživanja ukazuju da je očuvanje lokalnog i regionalnog identiteta postalo posebno izazovno u doba globalizacije. Stoga je osnovni cilj ovog rada studijom slučaja odgovoriti na pitanja o učincima organiziranih predškolskih aktivnosti na osvješćivanje i snaženje osjećaja pripadnosti lokalnoj zajednici korištenjem narječja i dinamike odnosa prema lokalnom, osobnom te globalnom i standardnom, u djetetovom neposrednom odgojno- obrazovnom kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Književnost