Pregled bibliografske jedinice broj: 1166311
Neki elementi samopoštovanje kod učenika, polaznika primarnog obrazovanja s naglaskom na učenike s teškoćama u razvoju
Neki elementi samopoštovanje kod učenika, polaznika primarnog obrazovanja s naglaskom na učenike s teškoćama u razvoju // Bjelovarski učitelj - časopis za odgoj i obrazovanje, 22 (2017), 1-2; 29-43 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1166311 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neki elementi samopoštovanje kod učenika,
polaznika primarnog obrazovanja s naglaskom na
učenike s teškoćama u razvoju
(Some elements of selfasteem in students and special
need students in primary education)
Autori
Brebrić, Zdenka
Izvornik
Bjelovarski učitelj - časopis za odgoj i obrazovanje (1330-0954) 22
(2017), 1-2;
29-43
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
samopoštovanje, teškoće u razvoju, istraživanje, učenici, spol, razred
(Self-esteem, devalopmental disabilities, research, students, gender, class)
Sažetak
Samopoštovanje je važna dimenzija emocionalno- socijalnog razvoja u više segmenata učeničkog života. U ovom radu se identificirala ukupna i pojedinačne slike samopoštovanja u učeničkoj populaciji od 4. do 8. razreda I. osnovne škole Bjelovar. Uočile su se razlike s obzirom na dob/razred i spol. Također se razmatrala slika samopoštovanja za dio učeničke populacije s teškoćama u razvoju koja polazi nastavu po primjerenim oblicima školovanja. Zaključak ovog rada su nešto niže vrijednosti samopoštovanja muške u odnosu na žensku populaciju, niže vrijednosti za učenike završnog razreda te više vrijednosti samopoštovanja učenika s poteškoćama u odnosu na vrijednosti ukupnog uzorka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija