Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1166214

Utjecaj čimbenika kvalitete na percepciju potrošača prilikom odluke o kupnji u kratkim lancima opskrbe hranom


Gajdić, Dušanka; Marenčić, Dejan; Pavičić, Gorana
Utjecaj čimbenika kvalitete na percepciju potrošača prilikom odluke o kupnji u kratkim lancima opskrbe hranom // 56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma : zbornik radova = 56th Croatian and 16th International Symposium on Agriculture : Proceedings / Rozman, Vlatka ; Antunović, Zvonko (ur.).
Osijek: Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 182-187 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1166214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj čimbenika kvalitete na percepciju potrošača prilikom odluke o kupnji u kratkim lancima opskrbe hranom
(Influence of quality factors on consumer perception when making a purchase decision in short food supply chains)

Autori
Gajdić, Dušanka ; Marenčić, Dejan ; Pavičić, Gorana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma : zbornik radova = 56th Croatian and 16th International Symposium on Agriculture : Proceedings / Rozman, Vlatka ; Antunović, Zvonko - Osijek : Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 182-187

Skup
56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma

Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 05.09.2021. - 10.09.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kratki lanci opskrbe ; motivi kupnje ; percepcije potrošača ; kvaliteta hrane
(short supply chain ; buying motives ; consumer perception ; food quality)

Sažetak
Cilj rada je temeljem primarnog istraživanja provedenog na uzorku n = 250 potrošača na području sjeverozapadne Hrvatske, utvrditi percepcije i stavove potrošača o kvaliteti prehrambenih proizvoda u kratkim lancima opskrbe (KOL) te utjecaj na odluku o kupnji. Na temelju rezultata istraživanja, bez obzira na spol ili dob, kao glavna motivacija za kupnju poljoprivrednoprehrambenih proizvoda (PPP) ističu se zdravstvena ispravnost i svježina proizvoda. Kao najveću prednost kupnje PPP putem KOL ispitanici su istaknuli bolji okus proizvoda, a najvećim nedostatkom kupovine PPP putem KOL smatraju manju kontrolu kvalitete.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko gospodarsko učilište, Križevci

Profili:

Avatar Url Dejan Marenčić (autor)

Avatar Url Dušanka Gajdić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Gajdić, Dušanka; Marenčić, Dejan; Pavičić, Gorana
Utjecaj čimbenika kvalitete na percepciju potrošača prilikom odluke o kupnji u kratkim lancima opskrbe hranom // 56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma : zbornik radova = 56th Croatian and 16th International Symposium on Agriculture : Proceedings / Rozman, Vlatka ; Antunović, Zvonko (ur.).
Osijek: Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 182-187 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Gajdić, D., Marenčić, D. & Pavičić, G. (2021) Utjecaj čimbenika kvalitete na percepciju potrošača prilikom odluke o kupnji u kratkim lancima opskrbe hranom. U: Rozman, V. & Antunović, Z. (ur.)56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma : zbornik radova = 56th Croatian and 16th International Symposium on Agriculture : Proceedings.
@article{article, author = {Gajdi\'{c}, Du\v{s}anka and Maren\v{c}i\'{c}, Dejan and Pavi\v{c}i\'{c}, Gorana}, year = {2021}, pages = {182-187}, keywords = {kratki lanci opskrbe, motivi kupnje, percepcije potro\v{s}a\v{c}a, kvaliteta hrane}, title = {Utjecaj \v{c}imbenika kvalitete na percepciju potro\v{s}a\v{c}a prilikom odluke o kupnji u kratkim lancima opskrbe hranom}, keyword = {kratki lanci opskrbe, motivi kupnje, percepcije potro\v{s}a\v{c}a, kvaliteta hrane}, publisher = {Fakultet agrobiotehni\v{c}kih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gajdi\'{c}, Du\v{s}anka and Maren\v{c}i\'{c}, Dejan and Pavi\v{c}i\'{c}, Gorana}, year = {2021}, pages = {182-187}, keywords = {short supply chain, buying motives, consumer perception, food quality}, title = {Influence of quality factors on consumer perception when making a purchase decision in short food supply chains}, keyword = {short supply chain, buying motives, consumer perception, food quality}, publisher = {Fakultet agrobiotehni\v{c}kih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font