Pregled bibliografske jedinice broj: 1166160
Rizici i komunikacija u izvanrednim okolnostima
Rizici i komunikacija u izvanrednim okolnostima // Zbornik radova//Conference Proceedings / Sudarić, Željko ; Petrašević, Tunjica (ur.).
Vukovar, 2021. str. 106-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1166160 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rizici i komunikacija u izvanrednim okolnostima
(Risks and communication in extraordinary
circumstances)
Autori
Gavran Lulić, Ana ; Markasović, Dorotea ; Nedović, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova//Conference Proceedings
/ Sudarić, Željko ; Petrašević, Tunjica - Vukovar, 2021, 106-115
ISBN
978-953-7734-38-1
Skup
11. međunarodna konferencija "Razvoj javne uprave"
Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 16.06.2021. - 17.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
komunikacijski plan ; javna uprava ; procjena rizika ; matrica rizika
(communication plan ; public administration ; risk assessment ; risk matrix)
Sažetak
Jedan od značajnih rizika u provedbi projekata, planova, programa, i sl., je i komunikacija, odnosno posljedice koje nastaju zbog nesporazuma, buke u komunikacijskom kanalu, tajenja informacija. Komunikacijski plan važan je dio svakog projekta, a upravljanje komunikacijama aktivnost koja se proteže kroz cijeli projekt. U javnoj upravi može se govoriti o projektnom pristupu, bilo da se radi o provedbi planova ili o stvarnim projektima, primjerice, financiranima iz EU fondova, kojima treba upravljati. Kriza, također, daje prilike i mogućnosti za razvoj aplikacija koje se mogu koristiti i kao komunikacijski alati. U radu su navedeni neki od čimbenika koji utječu na uspjeh kriznog komuniciranja: strateško planiranje i donošenje odluka, unutar-organizacijska suradnja i raspodjela odgovornosti, razumijevanje upravljanja rizicima i njegovo usklađivanje, formuliranje poruka koje se prenose i njihovo raspršivanje te interakcija s medijima. Važnu ulogu imaju i dionici (engl. stakeholders) koji, zbog vlastitih interesa, mogu doprinijeti ili onemogućiti širenje poruke kako je izvorno zamišljena. Zbog toga je važno napraviti i analizu dionika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Projektni menadžment
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- HeinOnline