Pregled bibliografske jedinice broj: 1165836
Cjeloživotno učenje nastavnika glazbe i učenici s teškoćama u razvoju
Cjeloživotno učenje nastavnika glazbe i učenici s teškoćama u razvoju // Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju ; 1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija ; Zbornik radova / Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 94-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1165836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno učenje nastavnika glazbe i učenici s
teškoćama u razvoju
(Lifelong learning of music teachers and students
with disabilities)
Autori
Begić, Amir ; Šulentić Begić, Jasna ; Sabljar, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju ; 1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija ; Zbornik radova
/ Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 94-115
ISBN
978-953-8181-33-7
Skup
1. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 05.12.2019. - 06.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, djeca s teškoćama u razvoju, nastava glazbe
(children with disabilities, lifelong learning, music teaching)
Sažetak
Pedagogijsko promišljanje o aktualnim problemima u nastavi glazbe, ali i nastavi općenito, danas je nužno. Nastava (glazbe) u osnovnim školama i gimnazijama doživljava dinamične promjene gledano iz različitih perspektiva. Jedna od njih zagovara jednak pristup svakomu učeniku bez obzira na njegove sposobnosti, pa tako i djeci s teškoćama u razvoju. Terapeutske mogućnosti glazbe teško je ostvariti u skupnoj nastavi u školama, ali individualan pristup svakomu djetetu, posebice djetetu s teškoćama, može dati određene rezultate. Pri tome je ključna uloga nastavnika koji mora posjedovati „stare“ kompetencije, ali i sve više „novih“ kompetencija važnih za rad u razredu. Glazbena pedagogija stoga mora otkriti i predvidjeti širok spektar promjena koje zahvaćaju europsko (dakle i hrvatsko) obrazovanje i društvo u cjelini, a prosvjetne vlasti omogućiti svakomu nastavniku osnaživanje i stjecanje kompetencija. Ovim se radom želi naglasiti potreba za drugačijim i suvremenijim pristupom cjeloživotnomu obrazovanju nastavnika glazbe i njihovu radu s učenicima s teškoćama u razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Suorganizator konferencije i sunakladnik zbornika:
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
Ostalo-vlastito financiranje - Cjeloživotno učenje učitelja i nastavnika glazbe (CUUING) (Šulentić Begić, Jasna, Ostalo ) ( CroRIS)
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku