Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1165834

Utjecaj vrednovanja na razinu usvajanja ishoda predmeta "Katolički vjeronauk"


Mohorić, Marijana
Utjecaj vrednovanja na razinu usvajanja ishoda predmeta "Katolički vjeronauk" // Županijsko stručno vijeće vjeroučitelja Zadarske nadbiskupije
online, 2021. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1165834 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj vrednovanja na razinu usvajanja ishoda predmeta "Katolički vjeronauk"
(The impact of evaluation on the level of adoption of educational outcomes of the subject "Catholic religious education")

Autori
Mohorić, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Županijsko stručno vijeće vjeroučitelja Zadarske nadbiskupije

Mjesto i datum
Online, 24.03.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Vrednovanje u nastavnom procesu ; Konstruktivno poravnavanje ; Oblici i metode vrednovanja
(Evaluation in the teaching process ; Constructive alignment ; Forms and methods of evaluation)

Sažetak
Promjena paradigme učenja i poučavanja koja se očituje u pomaku s činjeničnog znanja na razvoj kompetencija nužnih za uspješan život i rad u 21. stoljeću, kao što su kritičko razmišljanje, rješavanje problema i informirano donošenje odluka, razvoj kreativnosti i inovativnosti, mora biti vidljiva i u metodama vrednovanja. Upravo zbog toga, te zbog svoje složenosti i značajnosti vrednovanje danas izaziva pažnju najšire društvene, stručne i znanstvene javnosti. Usklađujući se s ciljevima, vrijednostima i načelima cjelovitoga kurikulumskog sustava, Smjernice za vrednovanje procesa i ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda u osnovnoškolskome i srednjoškolskome odgoju i obrazovanju stavljaju naglasak na: procese učenja, ostvarivanje napretka i unaprjeđivanje učenja, suradnju i jačanje odgovornosti svih sudionika odgojno- obrazovnoga procesa, olakšan prolazak učenika odgojno-obrazovnim sustavom i osiguravanje jednakih mogućnosti za sve učenike. Vrednovanje predstavlja dakle složen proces koji se zasniva na poznavanju i razumijevanju: kurikulumima definiranih odgojno-obrazovnih ciljeva, ishoda i očekivanja ; mogućnosti, dosega i ograničenja pojedinih pristupa, oblika i metoda vrednovanja, te procesa učenja, konteksta učenja i osobitosti učenika. U predavanju se na poseban način razmatra utjecaj vrednovanja na razinu usvojenosti odgojno- obrazovnih ishoda u kurikulumu Katoličkog vjeronauka. Pritom se donosi prikaz pristupa, oblika i metoda vrednovanja koje prate, podržavaju i usmjeruju nastavni proces prema definiranim razinama odgojno-obrazovnih ishoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Teologija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru


Citiraj ovu publikaciju:

Mohorić, Marijana
Utjecaj vrednovanja na razinu usvajanja ishoda predmeta "Katolički vjeronauk" // Županijsko stručno vijeće vjeroučitelja Zadarske nadbiskupije
online, 2021. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Mohorić, M. (2021) Utjecaj vrednovanja na razinu usvajanja ishoda predmeta "Katolički vjeronauk". U: Županijsko stručno vijeće vjeroučitelja Zadarske nadbiskupije.
@article{article, author = {Mohori\'{c}, Marijana}, year = {2021}, keywords = {Vrednovanje u nastavnom procesu, Konstruktivno poravnavanje, Oblici i metode vrednovanja}, title = {Utjecaj vrednovanja na razinu usvajanja ishoda predmeta "Katoli\v{c}ki vjeronauk"}, keyword = {Vrednovanje u nastavnom procesu, Konstruktivno poravnavanje, Oblici i metode vrednovanja}, publisherplace = {online} }
@article{article, author = {Mohori\'{c}, Marijana}, year = {2021}, keywords = {Evaluation in the teaching process, Constructive alignment, Forms and methods of evaluation}, title = {The impact of evaluation on the level of adoption of educational outcomes of the subject "Catholic religious education"}, keyword = {Evaluation in the teaching process, Constructive alignment, Forms and methods of evaluation}, publisherplace = {online} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font